Ik ben onlangs verhuisd naar een nieuwe woning. Achterblijvers (ex) op de oude woning gaan het contract overnemen waar alle documenten voor voorzien zijn. Ik heb daarop een nieuw abonnement afgesloten op het nieuwe adres. Maar de experiabox blijft een rood lampje geven. Aansluiting zit 100% correct (bevestigd door klantenservice) en ik zou benaderd worden om te checken waar de oorzaak ligt. Ik denk dat het of komt door de contractovername van he”oude” abonnement of dat er iets met de KPN ISRA aansluiting mis is. Ik zou dan ook graag zien dat of op afstand meegekeken wordt, of dat er alsnog een monteur kan komen om die aansluiting te checken. Uiteraard zijn allerlei voorzorgsmaatregelen toepasbaar (ook voorgesteld door de klantenservice).
via de klantenservice kom ik niet echt verder, die bellen niet terug en geven aan dat alle seinen op groen staan. wat kan ik doen? Nieuwe aansluiting en wellicht weken of maanden geen internet terwijl thuis gewerkt moet worden is niet echt een optie namelijk.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel