Rond de zomer is er bij ons een glasvezelnetwerk aangelegd, wij wilden overstappen van normaal ASDL internet ban solcon naar kpn door de aanbieding van kpn. Bij aanvraag van het abbonemment werd aangeraden het huidige abbonemment stop te zetten in de maand van installatie. Nu is er woensdag een monteur geweest, die heeft het kastje verbonden en zei dat er iets fout was. Dit zou echter binnen 24 uur geregeld worden met het kantoor. Volgende dag niks gehoord/gemerkt en weer gebeld, het zou nu echt de volgende dag rond 15:00 geregeld worden. Volgende dag vloog onze oude abbonemment eruit en zaten we zonder internet, om 5 uur weer gebeld. WIJ hadden het verkeerd verstaan en het zou niet vrijdag maar maandag ingaan. WIJ zaten dus fout en moesten tot maandag wachten, dan zou het echt geregeld worden. Was het maandag nog niet goed moest er een monteur komen en zou een evt. noodpakket aangeboden kunnen worden. Na 3 dagen wachten hoopten wij eindelijk dat het geactiveerd werd, maar nee we hoorden niks. Na gebeld te hebben werd steeds een ander vaag verhaal verteld en herhaaldelijk verteld dat wij fout zaten door het stopzetten van het abbonemment. Er kon niks voor ons gedaan worden want ze mochten het niet doen en ze konden het niet doen. Noodpakket was ineens ook geen optie meer. Er zou volgende week dinsdag een monteur komen. Nu zijn er 3 beloftes aan ons gedaan die allemaal niet zijn uitgekomen. Hoe weten we dan wel dat volgende week dinsdag het internet het doet? We werken allemaal thuis en redden het niet met een hotspot. Ik hoop dat er toch een manier is waarop we ergens in de week iets kunnen krijgen, anders is onze user experience nu al bij kpn verpest.
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Bekijk origineel