Beantwoord

Noodpakket

  • 23 November 2020
  • 6 reacties
  • 271 keer bekeken

Rond de zomer is er bij ons een glasvezelnetwerk aangelegd, wij wilden overstappen van normaal ASDL internet ban solcon naar kpn door de aanbieding van kpn. Bij aanvraag van het abbonemment werd aangeraden het huidige abbonemment stop te zetten in de maand van installatie. Nu is er woensdag een monteur geweest, die heeft het kastje verbonden en zei dat er iets fout was. Dit zou echter binnen 24 uur geregeld worden met het kantoor. Volgende dag niks gehoord/gemerkt en weer gebeld, het zou nu echt de volgende dag rond 15:00 geregeld worden. Volgende dag vloog onze oude abbonemment eruit en zaten we zonder internet, om 5 uur weer gebeld. WIJ hadden het verkeerd verstaan en het zou niet vrijdag maar maandag ingaan. WIJ zaten dus fout en moesten tot maandag wachten, dan zou het echt geregeld worden. Was het maandag nog niet goed moest er een monteur komen en zou een evt. noodpakket aangeboden kunnen worden. Na 3 dagen wachten hoopten wij eindelijk dat het geactiveerd werd, maar nee we hoorden niks. Na gebeld te hebben werd steeds een ander vaag verhaal verteld en herhaaldelijk verteld dat wij fout zaten door het stopzetten van het abbonemment. Er kon niks voor ons gedaan worden want ze mochten het niet doen en ze konden het niet doen. Noodpakket was ineens ook geen optie meer. Er zou volgende week dinsdag een monteur komen. Nu zijn er 3 beloftes aan ons gedaan die allemaal niet zijn uitgekomen. Hoe weten we dan wel dat volgende week dinsdag het internet het doet? We werken allemaal thuis en redden het niet met een hotspot. Ik hoop dat er toch een manier is waarop we ergens in de week iets kunnen krijgen, anders is onze user experience nu al bij kpn verpest.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 24 November 2020, 12:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jonahz, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet als een goed begin van het abonnement! Je hebt veel verschillende verhalen gehoord dus, maar geen duidelijkheid over de aansluiting begrijp ik. Ik wil met je meekijken wat er over de aansluiting te zien is, zodat we je kunnen vertellen hoe de vork in de steel zit. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 

Hoi @Jonahz, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet als een goed begin van het abonnement! Je hebt veel verschillende verhalen gehoord dus, maar geen duidelijkheid over de aansluiting begrijp ik. Ik wil met je meekijken wat er over de aansluiting te zien is, zodat we je kunnen vertellen hoe de vork in de steel zit. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 

Ik heb het zo veel mogelijk ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Dank voor het invullen van het profiel. De monteur is nu ingepland op 01-12-2020 tussen 12:00 en 14:00. Dat is volgende week dinsdag. Om te tijd te kunnen overbruggen stuur ik naar jullie alsnog een noodpakket. Dit noodpakket bestaat uit een mifi router met daarin een simkaart met een databundel. Mocht die databundel opraken kan er via de klantenservice extra data opgezet worden. 

Dit is heel fijn nieuws, heb je nog meer informatie over het noodpakket? Dan kan ik doorgeven wanneer het komt en hoe het werkt.

Reputatie 7
Badge +19

Het noodpakket is een zogeheten Mifi router. Dat apparaat stop je met de stroomstekker in het stopcontact. Dan zal het een wifisignaal uitzenden waarmee je alle apparaten kunt verbinden. Het apparaat is morgen af te halen bij een servicepunt in de buurt. Alle informatie over het afhalen zijn verstuurd naar het contacte-mailadres en per sms naar het contacttelefoonnummer. 

week en 2 dagen verder, elke dag zelfde verhaal. MORGEN gebeurt het echt! MORGEN gaan we het regelen? 

 

Inmiddels is databundel op en zou die gisteravond worden opgewaardeerd. Dag verder en nog niks gebeurt, zitten weer volledig zonder internet terwijl ik de volgende ochtend online les heb. Wat een ongelofelijk rotbedrijf is wij zijn hier zo snel mogelijk weg, slechtste klantenservice die ik OOIT heb gezien.

Â