Goedemorgen,
Vanmorgen NTU en Nokia ONTÂ gemonteerd door kpn monteur, geen signaal (alarm lampje, geen pop)
Hoe lang duurt het normaal dat dit gaat werken?
Groet,
Â
Beste antwoord door Flippie_78
Bekijk origineelGoedemorgen,
Vanmorgen NTU en Nokia ONTÂ gemonteerd door kpn monteur, geen signaal (alarm lampje, geen pop)
Hoe lang duurt het normaal dat dit gaat werken?
Groet,
Â
Beste antwoord door Flippie_78
Bekijk origineelGoedemorgenÂ
Ik ben even mee gaan kijken en zie dat de gewenste leverdatum vandaag is. Heb je de Experia Box al aangesloten op de glasvezelaansluiting? Wat gebeurt er dan?Â
Je kunt ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402 (gratis) voor sneller contact. Mijn collega helpt je dan verder!
Dank voor je reactie, nee ik heb experia box nog niet aangesloten, die ga ik niet gebruiken.
Maar ik neem aan als alarm lampje brand en pop lampje uit is, dat er nog geen signaal is?
Â
Klopt, er is dan op dit moment nog geen signaal. Ik heb nog even wat dieper gekeken in het systeem en ik zie wel wat staan, eind februari al, dat er eigenlijk een monteur zou moeten komen. Is er ook een geweest ergens tussen 24 februari en nu?
Zo ja, wacht nog even vandaag af of het signaal dan in de loop van de dag op actief springt. Als dat niet zo is, dan kunnen we morgen (na het verlopen van de activatiedatum) verdere actie ondernemen. Dat zal dan of een monteur zijn, of een technische melding. Wel zou ik je in dat geval aanraden om even te bellen (0800-0402) omdat alles dan direct met je besproken en geregeld kan worden. Mag natuurlijk ook via het forum, maar dat gaat wel met iets meer vertraging.
Hoi Erik
Vanmorgen om 8:00 is de kpn monteur geweest, dan wacht ik vandaag nog even af of het signaal er op komt en anders bel ik even.
Bedankt voor het kijken!
Helaas vandaag nog geen signaal, ik heb 0800-0402 gebeld en backoffice gaat mij terugbellen
Nog een keer gebeld, volgens medewerker van helpdesk moet backoffice mij terugbellen omdat er een probleem met het abonnement is.
Â
Â
Ik zie dat er een melding is aangemaakt, Flippie. Zoals ik het hier zie hebben wij nog niet de afmelding binnengekregen vanuit KPN NetwerkNL dat de installatie voltooid is. Het systeem denkt dan dat het abonnement nog niet kan starten. De melding die is aangemaakt gaat naar de back office, en die gaan zorgen dat dit zo snel mogelijk in orde komt. Er wordt vanuit de back office dan ook contact met je opgenomen. Wel verwacht ik dat niet eerder dan maandag.,Â
Â
Heb je op dit moment nog diensten via een andere provider? Zo niet, heb je ook een mobiel abonnement bij ons? Als dat het geval is kan ik die namelijk voorzien van gratis extra data zodat je dat als overbrugging kunt gebruiken.Â
Bedankt Erik_, dan wacht ik nog even af.
Ik heb nog internet via mijn oude provider dus dat komt goed!
Ah, mooi. Dat scheelt :) Ik kijk hier zelf dan maandag ook nog even weer naar om een vinger aan de pols te houden.
Zoals ik het hier zie hebben wij nog niet de afmelding binnengekregen vanuit KPN NetwerkNL dat de installatie voltooid is.
Wel gek dat je kunt bestellen als er nog geen afmelding is geweest :)
Vandaag nog geen belletje gehad van backoffice, ook geen signaal op de ONT.
Yes, heeft even geduurd, maar ik heb wat meer duidelijkheid,
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.