Vraag

Ondanks 13 monteurs ontvang ik maar 0,96Mb in plaats van 22Mb

  • 20 March 2022
  • 32 reacties
  • 468 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Dag @hgjm ,

Welke bekabelde apparaten heb je allemaal precies?En heb je inmiddels al eens een bekabelde speedtest gedaan?

Geloof me ik heb alles al gedaan wat er menselijke mogelijk is, kabels , versterkers, resetten, Speedtest met en zonder kabels, super WiFi , het zit niet binnen maar buiten het huis, gewoon een KPN fout waar men niets aan doet

Toch leek vorige maand de snelheid die de V10 binnenkwam goed te zijn,Er zal dan toch binnenhuis iets mis zijn...Maar wat…

Je hebt geen sonos?

Ja dat is de vraag waar al meer dan 13 monteurs en jaren verder geen antwoord op weet

Heb je ooit meer gehaald dan nu?Wat gebeurde er op het moment dat het omlaag ging?had je toen een nieuw apparaat?

Is wel eens hoger zelfs wel een 15 mb maar altijd van korte duur, nee geen andere apparaten aan gesloten 

Badge +19

U gaat toch in mei-juni glasvezel krijgen las ik in een eerder topic?

Glasvezel wordt pas augustus, maar het mag toch niet uitmaken of ik glasvezel ooit ga krijgen, ik betaal nu voor 22 mb, krijg al jaren dat niet, 13 monteurs verder niet opgelost, nooit een cent terug gehad, sterker nog zelf de superwifi moet kopen en niemand van KPN zegt wat er ook moet gebeuren wij gaan het oplossen, dit moet voor KPN de eer te na zijn om het op te lossen.

Badge +19

Kunt u een screenshot plaatsen van de huidige status van het modem? U heeft dat al een keer eerder gedaan.

 

Badge +19

Ik bedoel een actuele van deze die u in een vorig topic plaatste.

 

Nee dat ga ik niet meer doen, ook dat is gecontroleerd en beoordeeld, heb zelfs te veel laten zien toen dus dat doe ik niet meer

Reputatie 7
Badge +12

Nee dat ga ik niet meer doen, ook dat is gecontroleerd en beoordeeld, heb zelfs te veel laten zien toen dus dat doe ik niet meer

Dan zit je op het forum denk ik op de verkeerde plek, mede forumgebruikers proberen u hier te helpen. 
 

Wat voor verbinding heeft u? (ADSL/vdsl/bvdsl?)Met een screenshot van die pagina zouden we dat kunnen zien.

 

Alleen bekabelde speedtest is relevant, wifi zegt niets.

Badge +19

Iedereen staat voor een raadsel. De vorige keer kwam er 17 binnen op het modem. Dat is te zien in de screenshot die u toen plaatste.  Het probleem zit dus NIET tussen de centrale en het modem. Maar waar dan wel.

Reputatie 7
Badge +12

Kan je die test doen via een server van KPN? Verder doe je deze test met de speedtest app zo te zien, zou je hem eventueel nog eens kunnen uitvoeren met de app van wifiman? Ben wel benieuwd naar de PHY rate op de locatie waar je dit uitvoert. (Tenzij dit te veel is gevraagd) 

Wat ik graag zou willen is dat er iemand komt die al die testen en vragen die jullie hebben ter plekke komt uitvoeren en dan de oplossing vind die we dan met veel bombarie op het forum zetten. Tot zover ……

Nou, schrijf ze op en laat een monteur komen.

Geholpen worden wil je toch niet hier, alleen de frustratie even kwijt.

Reputatie 4
Badge +1

Ik had ooit ook zo iets, toen hebben ze de kabel door gemeten en kwamen ze erachter dat er binnen 15 een breuk zat.

Ik woon in een appartement en de nieuwe onderburen hadden de kabel door geknipt en verlegd en weer knullig aan elkaar geknoopt.

@bert213 Lees even zijn andere topics door, :wink:  dat is allemaal al boven water, er komt genoeg binnen op het modem, nou ja genoeg, veel te weinig maar meer is niet mogelijk, gaat echt om de Wifi die niet wil.

Als er echt te weinig binnen kwam zou de TV het ook niet doen, en die doet het prima, zeker na het weghalen van de DVS650 en het trekken van een kabel door de monteur, tegen de zin van TS, maar zijn vrouw heeft daar voor getekend.

Reputatie 7
Badge +12

Als alles al vervangen etc en gecontroleerd is zou je zeggen dat er weinig fout zit bij kpn // klant. Mogelijk een piraat in de straat met een grote mast in de tuin die alles weg blaast? 

Geen draad door geknipt, geen piraat, er zit ergens een fout die zelfs de “beste” KPN monteur niet kan vinden. Frustratie zeker, maar terecht toch…….

Reputatie 7
Badge +7

Bovenstaand RJ11 stekkertje, is dat wel lekker?? Ziet er wat ‘plakband’ achtig uit...

Reputatie 7
Badge +24

... zelf de superwifi moet kopen ...

Waar staat die SuperWiFi?