Geachte heer/mevrouw,
Ik ben al een hele tijd bezig om mijn abonnement te beĆ«indigen ivm emigratie. In 1e instantie dit online gedaan (in januari), inclusief een pdf van mijn gemeente dat ik uitgeschreven uit NL ben. Ik heb een bevestiging gehad dat binnen 5 werkdagen mijn mail behandeld zou worden. Ik heb nooit meer iets gehoord, maar kreeg nog steeds facturen. Sindsdien ben ik bezig mijn contract op te zeggen. Al verschillende mails gestuurd, gechat etc. maar mijn contract blijft lopen. Ik heb o.a. in verschillende mails aangeven dat, ivm buitenland, ik niet gebeld kan worden en heb alle informatie verstuurd. Ondertussen heb ik 2 weken terug wederom ALLES opgestuurd, inclusief alle eerdere mails en bestanden. Mijn laatste mail zou binnen 2 weken behandeld worden, maar wederom heb ik NIETS gehoord. Hoe kan het dat het zo moeilijk blijft om een contract op te zeggen? Ik krijg geen ENKELE reactie. Ik heb al verschillende keren om mailadressen gevraagd, maar krijg GEEN ENKELE reactie. Graag een inhoudelijke reactie hoe het kan dat ik mijn contract niet op kan zeggen ondanks alle mails van de afgelopen maanden.Ā
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel