Beantwoord

Opzeggen

  • 17 April 2020
  • 3 reacties
  • 151 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,
Ik ben al een hele tijd bezig om mijn abonnement te beĆ«indigen ivm emigratie. In 1e instantie dit online gedaan (in januari), inclusief een pdf van mijn gemeente dat ik uitgeschreven uit NL ben. Ik heb een bevestiging gehad dat binnen 5 werkdagen mijn mail behandeld zou worden. Ik heb nooit meer iets gehoord, maar kreeg nog steeds facturen. Sindsdien ben ik bezig mijn contract op te zeggen. Al verschillende mails gestuurd, gechat etc. maar mijn contract blijft lopen. Ik heb o.a. in verschillende mails aangeven dat, ivm buitenland, ik niet gebeld kan worden en heb alle informatie verstuurd. Ondertussen heb ik 2 weken terug wederom ALLES opgestuurd, inclusief alle eerdere mails en bestanden. Mijn laatste mail zou binnen 2 weken behandeld worden, maar wederom heb ik NIETS gehoord. Hoe kan het dat het zo moeilijk blijft om een contract op te zeggen? Ik krijg geen ENKELE reactie. Ik heb al verschillende keren om mailadressen gevraagd, maar krijg GEEN ENKELE reactie. Graag een inhoudelijke reactie hoe het kan dat ik mijn contract niet op kan zeggen ondanks alle mails van de afgelopen maanden.Ā 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 April 2020, 11:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Na dat ik dit bericht heb verstuurd, ontvang ik een mail dat per 18-05-2020Ā mijn abonnement wordt afgesloten. Dat is nogal opmerkelijk, aangezien ik veel eerder e.e.a. opgezegd heb. De eerste mail dateert al van 4 januari waarin wordt aangeven binnen 5 dagen mijn aanvraag te behandelen. Hierin wordt ook mijn buitenlandse nummer gegeven, maar ik ben nooit gebeld oid. Ook is in deze mail eenĀ bewijs van uitschrijving te vinden. Hoe kan het dat in januari het wordt opgezegd, ik vandaag een mail ontvang (na dit bericht op het forum!) dat per 18-05 mijn abonnement wordt beĆ«indigd???

Reputatie 7
Badge +30

Hoi NIeuweklant, welkom op het forum! Wat vervelend dat dit zo'n langslepend proces is geworden.

Ā 

In het algemeen, wat betreft opzegdata, kan ik het volgende meegeven: het is systeemtechnisch niet mogelijk om op een datum in het verleden op te zeggen. Dat kan alleen op de datum van vandaag of ergens in de toekomst. Gezien de datum is hier waarschijnlijk de maand opzegtermijn gehanteerd gerekend dan vanaf 17Ā april. Als je bewijsstukken voor akkoord zijn verklaard krijg je dan verder een handmatige correctie voor de periode terug naar je vertrekdatum.

Dit wil ik graag verder voor je controleren om te zien wat er gebeurd is, en hoe het nu precies zit met de opzegging. Vul daarvoor jeĀ forumprofielĀ in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het na.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi NIeuweklant, welkom op het forum! Wat vervelend dat dit zo'n langslepend proces is geworden.

Ā 

In het algemeen, wat betreft opzegdata, kan ik het volgende meegeven: het is systeemtechnisch niet mogelijk om op een datum in het verleden op te zeggen. Dat kan alleen op de datum van vandaag of ergens in de toekomst. Gezien de datum is hier waarschijnlijk de maand opzegtermijn gehanteerd gerekend dan vanaf 17Ā april. Als je bewijsstukken voor akkoord zijn verklaard krijg je dan verder een handmatige correctie voor de periode terug naar je vertrekdatum.

Dit wil ik graag verder voor je controleren om te zien wat er gebeurd is, en hoe het nu precies zit met de opzegging. Vul daarvoor jeĀ forumprofielĀ in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik het na.

Ā 

Je hebt niet meer gereageerd, Nieuweklant. Dan ga ik er van uit dat je inmiddels duidelijkheid hebt. Zo niet, reageer alsnog.