Beantwoord

Opzegging annuleren

  • 24 July 2021
  • 4 reacties
  • 218 keer bekeken

Goedenavond, ik heb kortgeleden mijn abonnement opgezegd voor internet en tv. Ik heb in tussentijd rondgekeken en ik heb besloten dat ik het abonnement toch wil blijven behouden bij KPN. Nu wil ik wel weten of jullie mij nog een verlengaanbod kunnen doen voor internet en tv? Of moet ik daar speciaal voor bellen met de klantenservice? Graag zie ik jullie reactie tegemoet. En ivm mijn privacy plaats ik hier geen persoonlijke gegevens. 

 

P.s. Ik heb dezelfde vraag gesteld aan de virtuele assistent in de chat, maar die begrijpt de vraag niet en vraagt telkens welk product ik wil opzeggen, terwijl ik de opzegging wil annuleren. Heel irritant. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 24 July 2021, 23:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Hier wordt inderdaad niets met verkoop gedaan. Bel 0800-0402 gratis nummer van de klantenservice.  

Reputatie 7
Badge +20

Leuk dat je toch bij ons wil blijven :smiley: Is het gelukt om dit telefonisch te regelen @Bas Haarman?

Goedenavond, ik heb kortgeleden mijn abonnement opgezegd voor internet en tv. Ik heb in tussentijd rondgekeken en ik heb besloten dat ik het abonnement toch wil blijven behouden bij KPN. Nu wil ik wel weten of jullie mij nog een verlengaanbod kunnen doen voor internet en tv? Of moet ik daar speciaal voor bellen met de klantenservice? Graag zie ik jullie reactie tegemoet. En ivm mijn privacy plaats ik hier geen persoonlijke gegevens. 

 

P.s. Ik heb dezelfde vraag gesteld aan de virtuele assistent in de chat, maar die begrijpt de vraag niet en vraagt telkens welk product ik wil opzeggen, terwijl ik de opzegging wil annuleren. Heel irritant. 

En T-Mobile? Die zijn veel goedkoper en krijg je veel meer voor terug! Ik heb een PON netwerk dus ik dien het te doen met VDSL en haal ongeveer 60Mbit up and 27Mbits down. Als jij een p2p netwerk hebt dan ben je de lachende derde om zomaar te zeggen. Ik zou zeggen opzeggen die handel bij KPN je betaald de jackpot en wordt ook nog eens genaaid.

Reputatie 7
Badge +20

En T-Mobile? Die zijn veel goedkoper en krijg je veel meer voor terug! Ik heb een PON netwerk dus ik dien het te doen met VDSL en haal ongeveer 60Mbit up and 27Mbits down. Als jij een p2p netwerk hebt dan ben je de lachende derde om zomaar te zeggen. Ik zou zeggen opzeggen die handel bij KPN je betaald de jackpot en wordt ook nog eens genaaid.

@getouthere Ik zie dat je dit soort berichten nu in meerdere topics hebt geplaatst. 

Het KPN forum is een online omgeving, waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar tips en advies geven over allerlei zaken die met onze diensten en producten te maken. Onze community wisselt graag van gedachten met je. Om deze gesprekken in goede banen te leiden en het KPN Forum voor iedereen een prettige en veilige omgeving te laten zijn hanteren we huisregels.

Het is niet toegestaan om je bericht in meerdere topics te plaatsen of te herhalen in een topic dat niets met jouw onderwerp te maken heeft. Je hebt je eigen topic, waarin je dit verhaal vertelt en waarin leden van onze community je ook al nodige uitleg geven. Ik vraag je vriendelijk om de discussie dáár te voeren en deze berichten niet nogmaals in andere topics te plaatsen.Â