Nu ben ik een groot f1 fan, en bij de kpn kun je alleen via Duitsland kijken tenzij je een duur pakket neemt.
Dus ik wilde overstappen naar ziggo.
Daar zit ziggo sport standaart in het pakket zonder extra kosten.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een pakket bij ziggo aangevraagd.
Vervolgens werd ik door kpn gebeld waarom ik wilde overstappen.
Ik uitgelegd dat ik graag f1 kijk, en via het Duitse kanaal was de f1 niet echt spannend.
De verkoper aan de telefoon kon mij een aanbod doen van 1 jaar gratis ziggo sport, omdat hij mij als trouwe klant niet kwijt wilde.
Ik stemde in .
De kpn wist mij te vertellen dat ik wel ziggo moest bellen,en mn pakket daar moest annuleren.
Dus dat deed ik braaf. Maar bij ziggo deden ze mij een Nog aantrekkelijker aanbod.
Dus ik met hun in zee.
De overstap service zou verder alles regelen.
Vervolgens laat kpn het contract gewoon ingaan.
Das erg jammer.
Ook ontvang ik nog steeds geen ziggo sport wat me beloofd was.
Na een telefoontje naar de kpn , meldde zij mij dat ik nooit een jaar gratis ziggo sport kan ontvangen want daar doen ze niet aan.
Nu ben ik dus vreselijk genaaid en zit een jaar aan kpn vast...
KLANTVRIENDELIJKHEID?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel