Ok 5 febr heb ik kpn aan gevraagd.
Ik ben jaren klant bij Ziggo geweest maar het was nu tijd voor iets anders
Na de aanvraag krijg ik direct een sms van Ziggo dat ik zelf niets hoef te doen en dat de overstap zelf geregeld word. Nou ja prima
De glasvezel is daarna aangelegd een aantal dagen later. Moest nog wel een paar dagen wachten daarna tot ik alles in huis had maar dat was geen probleem.
op 14 maart krijg ik een email van Ziggo dat het nu echt tijd was om het te beëindigen en dat ze hadden gewacht tot kpn zou werken. 5 min na die email gingen de lampjes op rood en heb ik de.modem losgekoppeld en in de doos gedaan voor retour.
Mijn zoon probeerde vervolgens in te loggen via onze nieuwe kpn inlog gegevens en dit werkte.
Ik dacht, nou ja inderdaad geen dag zonder gezeten. Nice!
Gister, 25 maart rond 17:00 uur stopt de internet ermee. Lampjes nog groen op modem maar het internet lampje knippert.
Dus toch rond 1800 gebeld en daar werd mij verteld dat mijn abonnement nog niet actief is. En dat ik wrs al die tijd nog via het Ziggo netwerk online was.
Huh what?? Hoe dan? 14 maart zoals je kunt zien via de screenshot, de email van Ziggo geeft duidelijk aan dat de 14e de laatste dag was. En daarna gingen alle lampjes ook op rood.
Maar ingelogd via kpn naam en wachtwoord alles werkte voor 11 dagen.
Maar voor de 1 of andere reden is mijn abonnement nog niet actief?!
Ik vraag me nu toch serieus af wat er aan de hand is.
Ik zou worden terug gebeld binnen twee dagen maar ik werk vanuit huis dus dat is een probleem nu we geen internet hebben.