Beantwoord

Pakket staat op naam van mijn man en nu kan ik niets wijzigen als partner.

  • 7 October 2019
  • 33 reacties
  • 1168 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Geweldig antwoord Alex. Dank je wel en de humor over het feit dat ik kan bellen omdat ik mij heb voorbereid. ( een beetje cynisch) kan ik zeer waarderen. 

 

Ik zie het nu pas, haha. Was niet eens zo bedoeld maar moet er nu ook wel een beetje om lachen. 

Reputatie 4
Badge +1

Dank voor je reactie Alex. Ik heb net de factuur binnen  van mijn pakket en daar staat het contract voor het mobiele abonnement niet bij dus dat wordt apart gefactureerd.  Het prijs verschil is “slechts” 2 euro , maar dat wist ik al. Dus dat is niet nieuw, maar als je weinig belt en nooit komt aan die verdubbelde belminuten dan is 2 euro keer 12  24 euro wat je uitspaart op jaarbasis en gewoon weggegooid geld. Ik hoop echt dat je begrijpt dat voor sommige mensen dat belangrijk is.  Ik wil dus geen ander pakket maar wel overgaan op een mobiel abonnement van 16,50 naar 14 euro en als je dat kunt regelen heel graag.  Verder wil ik nog graag vermelden dat de naamsvermelding van het pakket geen enkele rol speelt. Misschien ter lering voor de “meelezers".  Ik hoor graag wanneer het contract is omgezet en wat voor consequenties dat heeft. Hartelijk dank voor je geweldige inzet en sorry dat ik kritisch was t.o.v. jouw positie maar je hebt inmiddels allang bewezen dat je hart hebt voor KPN en dat waardeer ik zeer. Vr. gr. 

Reputatie 7
Badge +24

Dit vind ik erg fijn om te lezen. Dankjewel! Overigens niet alleen hart voor KPN maar ook voor onze klanten! 

Ik durf het echter bijna niet te vragen, maar we zullen hierover even moeten bellen. Ik ben namelijk wettelijk verplicht om je gegevens te verifiëren voordat ik dit door kan voeren, ondanks dat ik ze al voor me heb. Heb jij vanmiddag of vanavond ergens tijd om een gesprek met mij te voeren telefonisch? Laat het me hier weten wat jou het beste uitkomt, ik pas mijn agenda graag aan op die van jou. 

Reputatie 4
Badge +1

Ja hoor, je kunt bellen wanneer je wilt.  Ik ben vanavond thuis. 

Reputatie 4
Badge +1

Beste Alex en meelezers. Hartelijk dank voor je telefoontje en nu is alles opgelost en daar ben ik je erg dankbaar voor. Terugkijkend was ik soms wat kort door de bocht en daarvoor bied ik mijn excuus aan want soms is dat ook door de situatie “thuis".  Daar zal ik verder niet over uitwijden.  Geweldig dat KPN een forumpodium biedt voor haar klanten.  Nogmaals hartelijk dank voor je inspanning en het ga je goed. 

Reputatie 7
Badge +24

Fijn. Mag ik je hartelijk bedanken voor je geduld en het leuke gesprek zonet? En het was een erg fijn gesprek, Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 

Ik wens je nog een fijne avond. 

Reputatie 4
Badge +1

Sms gestuurd Alex. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, is helemaal goed!