Vraag

Per 1 mei winkels van Telfort dicht en stopt de verkoop van abonnementen.

  • 24 January 2019
  • 27 reacties
  • 2351 keer bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Juist om gebeld te worden houd ik deze vaste lijn aan. Niet iedereen hoeft mijn mobiele nummer te hebben. Met een oude alles in één abo kan deze er niet zomaar uit omdat je dan een nieuw contract aangaat en daarmee die 14 kanalen kwijt raakt dat geld dus voor nieuwe en verlengende klanten vanaf begin 2018. Ik ben wat dat aangaat de laatste die Telfort een Budget provider zal noemen.

Met andere woorden verlengen is meestal duurder dan aanhouden. De kortingen maken het mischien de moeite waard maar dan moet je wel elk jaar bellen om een nieuwe deal te sluiten, wat meestal neerkomt op de korting die nieuwe klanten ook krijgen.
Hier is de vaste ook alleen inkomend. Er zijn nog 3 kennissen die hardgrondig het vaste nummer blijven bellen. Ik geef dat al 7 jaar aan niemand meer. Staat permanent doorgeschakeld naar m'n mobiele na 4 X overgaan, dat wel.
Staat niet direct doorgeschakeld (met *21) vandaar dat ik weet dat ze via het vaste nr. bellen.

Voor andere mensen die mij wel willen bellen heb ik een extra prepaidje met goedkoop gsmmetje. Want wil ze ook het vaste nr. dan niet geven.

Reageer