Beantwoord

Portforwarden werk niet netgear R6300v2

  • 2 November 2020
  • 28 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik probeer een minecraft  server te maken, zoals jullie weten moet je daar voor portforwarden. Echter lukt het mij niet om het aan de praat te krijgen.

De server werkt lokaal dus dat is het probleem niet.

Wat heb ik gedaan:

Ik heb meerde tutorials gevolgt voor de router die ik heb maar het lukt allemaal niet bij mij. Ik heb in de router de server een vast IP adres gegeven (ook lokaal op de server geprobeerd). Ik heb op de firewall een rule toegevoegt die connectie via de port 25565 zou moeten toelaten. 

 

Een paar screen shots van mijn instellingen:

 

Ik zou het heel tof vinden als er iemand zou zijn die mij zou kunnen helpen. Het lukt mij vroeger nooit en dicht dat het mij nu makkelijk moest lukken. Het blijkt dus anders :(

icon

Beste antwoord door wjb 2 November 2020, 19:08

Bekijk origineel

28 reacties

staat ingesteld op UDP, ik las op internet dat hij daar op moest staan voor een minecraft sever.

Reputatie 7

Ik denk dat je die regel bij "poort activeren" weg moet halen en alleen "poort doorsturen" moet gebruiken.

Kijk nog wel even of het echt alleen UDP betreft en anders leg je gewoon een tweede regel vast voor TCP poort 25565.

Ik denk dat je die regel bij "poort activeren" weg moet halen en alleen "poort doorsturen" moet gebruiken.

Kijk nog wel even of het echt alleen UDP betreft en anders leg je gewoon een tweede regel vast voor TCP poort 25565.

Yes! super bedankt! het werkt eindelijk. Na al die jaren :D

Reageer