Beantwoord

Radiogeluid valt telkens kort weg

  • 16 October 2023
  • 36 reacties
  • 998 keer bekeken

Hallo,

Meerdere topics hierover maar geen oplossing voor mij voor zover ik kan zien.. Ik heb meerdere malen contact gehad met KPN, telefonisch en schriftelijk. Hun 'tip' is nu om een topic op het forum aan te maken zodat een ontwikkelaar het oppikt.

Ik heb ook problemen met wegvallend geluid. Wij hebben hem met een optische kabel aangesloten aan een soundbar. Het geluid valt elke keer kort weg. Via de tv doet het radiogeluid het wel, maar ik wil niet continu de tv aan zetten. Suggesties?

 

Met vriendelijke groet,

Cindy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 March 2024, 14:29

Bekijk origineel

36 reacties

Reputatie 1

Oke dank je.  We horen het graag. 

Reputatie 3
Badge

Hier hetzelfde , tv geen probleem , radio zender(s) vallen sinds maandag 13 november uit, p+ of p- indrukken en het geluid gaat weer vrolijk verder.

Hierover al meerdere keren contact opgenomen met de  helpdesk , geen oplossing gevonden.

Wie heeft de oplossing?

Met vriendelijke groet,

HenkNan

ps. tv Samsung UE46F6320

     soundbar Samsung HW-R550

 

Reputatie 7
Badge +30

Het onderzoek naar dit probleem is nog gaande, dus helaas nog geen inhoudelijke update. @CindyL, @jari481, zouden jullie nog je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we hier verder/beter naar kijken. 

Reputatie 7
Badge +30

Wegvallen van het radiogeluid is opgelost in deze update:

 

Badge

Hallo,

Meerdere topics hierover maar geen oplossing voor mij voor zover ik kan zien.. Ik heb meerdere malen contact gehad met KPN, telefonisch en schriftelijk. Hun 'tip' is nu om een topic op het forum aan te maken zodat een ontwikkelaar het oppikt.

Ik heb ook problemen met wegvallend geluid. Wij hebben hem met een optische kabel aangesloten aan een soundbar. Het geluid valt elke keer kort weg. Via de tv doet het radiogeluid het wel, maar ik wil niet continu de tv aan zetten. Suggesties?

 

Met vriendelijke groet,

Cindy

Bij mij bijna hetzelfde, smorgens na het aanzetten valt radio een of twee keer weg en moet ik weer op de radio knop op de afstandsbediening drukken

Erik, de update naar 0.27.0 gedaan maar helaas, opgelost is het niet. Het geluid lijkt niet helemaal meer weg te vallen maar wordt elke keer een kort moment veel zachter en komt dan weer op normaal volume terug.

Reputatie 7
Badge +24

Zouden jullie voor de zekerheid na de update de box nog een keer willen resetten?

Alex, getest of het werkt, helaas probleem niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

Alex, getest of het werkt, helaas probleem niet opgelost.

Oeff. Zou ik mogen weten welke televisie en soundbar je hebt? Van beide merk en modelnaam/nummer? 

Alex dat heb ik in bericht 4 maanden geleden ook al aan je doorgegeven😉

Maar hier dan nogmaals:

Televisie Sony KD-49XF8599

Soundbar Denon DHT-S316

 

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt gelijk, dankjewel. Ik neem dit nogmaals mee, maar het kan even duren tot ik met een oplossing kan komen. Dit heeft ergens te maken met deze specifieke combinatie omdat het niet via de televisie wel gaat. 

Reageer