eerste week oktober overgestapt van ‘alles-in-1 standaard ‘naar Hussel, dit abonnement was bijna €2,00 lager in prijs met dezelfde diensten. wie het kleine niet eert is het grote niet weert.
vrijdag 11 oktober sms bericht; er was een probleem gesignaleerd en dit zou binnen 3 dagen opgelost zijn.
per email een bevestiging van het hussel-abonnement welke niet correct was, een te hoge prijs. hierop heb ik niet gereageerd, had er geen tijd en zin voor.
17 oktober opnieuw een bevestiging per email , deze keer helemaal correct inhoudelijk en prijs. Bravo KPN.
kort daarop krijg ik een retour-doos opgestuurd. ik dacht, zal wel goed zijn want in de bevestiging staat ; toegevoegd 1 st. TV-ontvanger. en zal bij ontvangst van de nieuwe de retour-doos gebruiken om de huidige op te sturen.
er komt maar geen nieuwe TV-ontvanger
ik doe verder niks.
dinsdag 29 (?) oktober krijg ik weer een retour-doos opgestuurd. Ik heb nu 2 retour-dozen klaar liggen in mijn meterkast.
EN in “mijn KPN” staat bij abonnementen nog steeds dat ik ‘ alles- in- 1 standaard ’ heb. geen Hussel-abonnement.
ik weet het verder niet en ik kijk gewoon tv en internet zoals het tot nu toe steeds was en ik wacht op welke actie KPN nu weer onderneemt richting mij.
*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beste antwoord door Vikash
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht. Je hebt op dit moment (nog) geen Hussel abonnement. Op 8 november wordt het huidige abonnement gewijzigd naar een Hussel abonnement.