Beantwoord

Rood lampje DVS

  • 29 April 2020
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Hallo, ik heb de stappenplan gevolgd op kpn site. Maar nog steeds rood lampje van DVS.  Al gereset. Niks helpt. Wat nu?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 May 2020, 10:23

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit misschien heb je hier wat aan.

Ik denk het niet. Bedankt. Ik wil alleen maar dat het adapter wwer groen lampje brandt

Badge +19

Met de cockpit kan je de dvs1200 beheren en instellen. Maar wellicht dat iemand anders een oplossing heeft. Over het algemeen zijn de forumleden niet zo gek op draadloze verbindingsets.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eten. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend er een rood lampje op de Draadloze Verbindingsset brandt. Wij hebben in het verleden al een pagina aangemaakt waarop je kan lezen hoe je dit probleem kan verhelpen, ‘Storing oplossen Draadloze Verbindingsset’. Zou je deze pagina eens willen doorlezen? Ik verwacht dat je op deze pagina het antwoord vindt. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Eten. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend er een rood lampje op de Draadloze Verbindingsset brandt. Wij hebben in het verleden al een pagina aangemaakt waarop je kan lezen hoe je dit probleem kan verhelpen, ‘Storing oplossen Draadloze Verbindingsset’. Zou je deze pagina eens willen doorlezen? Ik verwacht dat je op deze pagina het antwoord vindt. Laat je ons weten of het is gelukt?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het lampje inmiddels weer groen brandt. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Het is inmiddels opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het probleem inmiddels is verholpen. :blush:

Reageer