Beantwoord

Samsung TV Black Friday actie

  • 9 January 2020
  • 10 reacties
  • 212 keer bekeken

Yeah! Dat is goed nieuws, @NiFo :relaxed: Heb je 'm nu binnen? En, hoe bevalt het ? 

Hé, @Snatch. Ik neem aan dat je een orderbevestiging van ons hebt ontvangen waarin staat dat je de Samsung TV bij je bestelling krijgt. In dat geval ga ik er vanuit dat je pakket vertraagd is. Heb je gisteren / vandaag nog bericht gehad? Anders kijk ik het even voor je na. 

Hoi Nadia, 

Zou je het voor mij ook kunnen nakijken aub? Ik heb wel een track en trace ontvangen ( op 7 januari); deze staat al sinds ontvangst op dezelfde status: “Zending wordt verwacht, nog niet bij postNL". Het lijkt alsof er iets is mis gegaan. Ik hoor graag van je. 

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 10 January 2020, 10:23

Bekijk origineel

10 reacties

Hoi @vddool . Welkom op het forum.

Excuses dat het zo lang duurt. Ik begrijp dat jij een nieuwe klant bent en gekozen voor de tv? Je had hier eigenlijk wel een e-mail over moeten ontvangen.
Staat de tv wel in je bevestigingsmail vermeld? Dat is hierbij uiteraard wel belangrijk. 

Hoi Erwin, 

Ik heb ondertussen wel een track en trace code ontvangen. (dinsdag 7 januari). Status staat echter al sinds ontvangst van deze email op “zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL”. 

Moet ik beginnen met zorgen maken?

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Dat zou ik niet doen. We zijn nu twee dagen verder. Het is nu wel duidelijk dat er schot zit in de zaak. 

Admin: post verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7

Hallo @Hoppakee, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Ik zie dat de status nog steeds: ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL'’ maar dat er wel een ‘Bezorgtijd (verwacht) is, namelijk morgen 10 januaru 09.45 - 12.15 uur. Vermoedelijk wordt het pakket vandaag, eind van de dag, in een grote bulkpartij aangeboden aan PostNL. Houd de Track&trace in de gaten, mocht er morgen niks aangeboden worden trek dan hier even aan de bel. Dan ga ik er achteraan :)

Hallo @Hoppakee, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier een vraag stelt. Ik zie dat de status nog steeds: ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL'’ maar dat er wel een ‘Bezorgtijd (verwacht) is, namelijk morgen 10 januaru 09.45 - 12.15 uur. Vermoedelijk wordt het pakket vandaag, eind van de dag, in een grote bulkpartij aangeboden aan PostNL. Houd de Track&trace in de gaten, mocht er morgen niks aangeboden worden trek dan hier even aan de bel. Dan ga ik er achteraan :)

Hoi Nadia, 

er wordt dus vandaag niks aangeboden. Status is ondertussen veranderd naar onbekend. Ik denk dat er iets verkeerd gaat. En nu?

 

Reputatie 7

Klopt, @Hoppakee. Inmiddels ben ik er achter wat er ‘mis’ gaat. We hebben je pakket al bij PostNL aangemeld, deze is nog niet door de koerier opgehaald. Status: ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL’. De bezorgtijd (verwacht) gaf eerder een voorlopige datum en tijdstip aan. Die is nu verwijderd, omdat het nogal wat verwarring veroorzaakte. Zie voorbeeld hieronder:

Wanneer jouw pakket door de koerier is opgehaald, wordt de status van je track&trace omgezet naar een ‘blauw’ bolletje bij Afgifte. Daarna wordt de bezorgtijd zichtbaar :) 

Klopt, @Hoppakee. Inmiddels ben ik er achter wat er ‘mis’ gaat. We hebben je pakket al bij PostNL aangemeld, deze is nog niet door de koerier opgehaald. Status: ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL’. De bezorgtijd (verwacht) gaf eerder een voorlopige datum en tijdstip aan. Die is nu verwijderd, omdat het nogal wat verwarring veroorzaakte. Zie voorbeeld hieronder:

Wanneer jouw pakket door de koerier is opgehaald, wordt de status van je track&trace omgezet naar een ‘blauw’ bolletje bij Afgifte. Daarna wordt de bezorgtijd zichtbaar :) 

Hoi Nadia, dank je wel. Maar nu weet ik nog steeds niet wanneer ik die dus wel kan verwachten? Jij een schatting?

Reputatie 7
Badge +28

Medio volgende week zou ik dan zeggen. Bij diverse andere klanten is vandaag de TV bezorgd. 

Reputatie 7

Ik zie dat je op zaterdag 11 januari je pakket in ontvangst hebt genomen, @Hoppakee. Yeah! Dat was een mooi begin van het weekend :) Heb je de tv al in gebruik? 

Ik zie dat je op zaterdag 11 januari je pakket in ontvangst hebt genomen, @Hoppakee. Yeah! Dat was een mooi begin van het weekend :) Heb je de tv al in gebruik? 

Hoi Nadia, 

ja in het weekend ontvangen. Ze stonden plotseling voor de deur. Ik moet hem nog even uitpakken. Maar bedankt dat je mij hebt geholpen.

Reputatie 7

Fijn om te lezen dat je jouw Smart TV in goede orde hebt ontvangen. Jammer dat je nog geen tijd hebt gehad om ermee aan de slag te gaan. Dat zal binnenkort vast gebeuren. Heel veel kijkplezier! Ik sluit hiermee je topic :)

Reageer