Scannen van QR code geeft melding dat er iets mis gaat

  • 9 April 2020
  • 9 reacties
  • 1114 keer bekeken

Ik hen hetzelfde als hierboven vermeld, ik wil graag via de app alles beheren, maar zelfs na het scannen van de qr code geeft de app de melding er gaat iets mis. 

 

M v gr

Paul

 

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @PaulvanS, je hebt het hier over de KPN Thuis app? Welke qr code probeer je precies te scannen, die van je wifi netwerk? Kun je ook toelichten wat je precies wilt beheren via de app? Dan kijk ik met je mee. 

Hoi Sanne,

Het gaat om het scannen van de code van de wifi versterker. Dat gaat nog goed, daarna wordt er om een wachtwoord gevraagd, die heb ik niet. Dan via wachtwoord vergeten probeer ik die dan weer in te stellen, wederom via scannen qr-code en dan komt na dat er een code staat de foutmelding

Reputatie 7
Badge +17

Om welke wifi versterker gaat het? Je mag hier ook een foto van sturen als je dit makkelijker vindt. De wifi versterker staat niet in het overzicht van de KPN Thuis app als je naar Internet gaat? 

Arcadyan experia wifi, aangesloten op een witte xperiabox 9

 

Ik krijg geen lijst te zien

Reputatie 7
Badge +17

Ah, dat verklaart het. Die versterkers zijn niet aan de app te koppelen, alleen de Experia Wifi en de SuperWifi punten kunnen aan de app gekoppeld worden. Wil je hem in de app hebben voor het gemak, of is er iets wat je specifiek in probeert te stellen wat wellicht niet lukt? Dan kan ik je daar nog mee helpen. :smile:

Hoi Sanne, 

Die versterker komt via KPN omdat we ongelooflijk slechte wifi hadden in huis.  En heb ze ook via de app aangesloten.

 

Maar ik was eerlijk gezegd benieuwd wat ik allemaal met de app kan doen.

 

Groetjes,

Paul

Reputatie 7
Badge +17

Excuses, kleine aanpassing op mijn eerdere bericht: Je kunt deze versterker wel in het overzicht van de app krijgen, maar voor het aanpassen van de instellingen van deze versterker kun je dit alleen via de webinterface doen. De code scannen van deze versterker zal de app niet herkennen, maar heb je hem wel in je overzicht staan onder ‘Internet’ in de app? 

Met de KPN Thuis app kun je een heleboel wat je wifi netwerk betreft. Je vindt daar de Wifi Manager waarmee je de wifi kunt verbeteren, hij helpt je bij het aansluiten van je apparatuur, je kunt je gasten een QR code laten scannen waarmee ze direct met je wifi (of gastennetwerk) verbonden zijn en nog een aantal zaken. Op deze pagina kun je al een hoop vinden over wat je met de Thuis app kunt doen!

 

Na het openen van de app krijg ik alleen bovenstaande. Als ik dan aan geef dat het mijn netwerk is moet ik gaan QR code scannen en daarna krijg ik de foutmelding

Reageer