Goedemiddag,
Al jaren ben ik klant bij KPN. Over het algemeen tevreden. Vandaar ook compleet.
Nu merk ik dat op onze slaapkamer WIFI gewoon slecht is. Soms haal ik nog geen 20MB. Nu heb ik al meerdere keren gebeld, en steeds wordt er iets anders gezegd. Enne moment wordt er gezegd oh mr. u mag 20% verlies via WIFI hebben en de andere keer gaat het over bekabeld ik ben er zat van!
Â
Een medewerker vertelde als u super WIFI neemt dan zijn al uw problemen waarschijnlijk opgelost. Dus ik zei al ok heel graag! Alleen of ik even 100euro wou betalen. Dit vind ik gewoon te duur. Ik vind dat KPN moet zorgen dat ik gewoon goed internet heb. Ik heb al twee WIFI versterkers van KPN staan. Deze waren in het begin nog wel ok en haalde ik rond de 55mb maar dat nu ook niet meer. Maar nog steeds geen 80% als we over 20% verlies spreken.
Tweede reden dat ik vind dat KPN mij moet helpen met de super WIFI is, dat ik ook mijn mobiel via KPN heb en om mijn huis adres niet de gewenste snelheid haal! Max 9MB! Dit was ook eerst beter maar KPN heeft dit in onderzoek. Dus ik hoop dat u KPN ieder geval kunt regelen dat ik thuis goed internet heb via WIFI.
Met vriendelijke groet,
Lesley Peeman
Oja WIFI manager al meerdere keren gedaan! Ook is de WIFI beneden gewoon goed.
Â
Beste antwoord door Nadia
Bekijk origineel