Beantwoord

Slechte ervaring met de xperia box v10A

  • 28 July 2019
  • 29 reacties
  • 1414 keer bekeken

Ik heb voor ruim een jaar mijn Experia BOX VTG789N in moeten ruilen voor de Experia BOX V10A
Of ik er blij mee moet zijn, ik weet het niet?
Met de VTG789N had ik nooit prolemen met mijn Wifi en kon ik ook probleemloos in de Box komen voor het eea mbt online servers hosten
Met de Experia BOX V10A regelmatig al gehad dat ik telefonisch onbereikbaar was wat verholpen werd door de BOX uit en weer aan te zetten
De wifi is dramatisch slecht te noemen.
Ondertussen de Wifi test al gedaan, met als resultaat 2 Wifi versterkers.
Ook kan ik regelmatig niet inloggen in de Experia BOX, pas nadat ik de BOX weer uit en aan heb gezet.
Deze problemen voorgelegd met het idee dat ik hoogstwaarschijnlijk een maandagmorgen model heb
Maar nu enkele weken mijn tweede V10A in het bezit te hebben loop ik weer tegen dezelfde problemen aan.
Ik hoop dat ik hier een concreter oplossing zou kunnen krijgen als via de helpdesk
Want daar ben ik dus nog steeds niet echt mee verder geholpen
icon

Beste antwoord door jrsnijder 11 August 2019, 14:17

Bekijk origineel

29 reacties

Oké, ook als ik al glasvezel heb? 🤓
Ook als ik al glasvezel heb?
Reputatie 7
Badge +19
Ook dan! 😉 Als je geen glasvezel had, kon je de snelheidsverhoging niet aanvragen. Er is met een reden voor gekozen om dit door een monteur te laten doen. Zelf ben ik er niet zo in thuis, maar als de monteur er is kan hij je vast beter uitleggen waarom dit zo is.
Duidelijk, bedankt voor de vele antwoorden
🔝
Fijne dag nog

Reageer