Vraag

Slechte service geen internet en WEL blijven betalen!

  • 22 October 2020
  • 33 reacties
  • 391 keer bekeken

Helaas betaal ik al maanden voor mijn internet aansluiting die slecht tot niet werkt. Betaal ik hier namelijk niet voor dan wordt er gedreigd met de deurwaarder. Tot op heden geen oplossing er wordt van alles beloofd maar nakomen dat is dan weer te veel gevraagd. Jammer dit!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Ja dan wacht ik daarop tot de kabel binnen is. Wat moet ik dan precies doen.

 

hoe zit het nu met de kosten die ik al maanden maak. Ik zou daar compensatie voor krijgen ook nog niks van gehoord? @Jose_ 

Reputatie 7
Badge +10

Volgens mijn gegevens zou je via de kabel gewoon verbinding moeten hebben. Ik wil je dan ook vragen om dit te testen door een speedtest uit te voeren via de bekabelde verbinding en de uitkomst met mij te delen. Daarnaast ben ik benieuwd wat je IP adres is wanneer je via de bekabelde verbinding naar watismijnip.nl gaat.

Ik zie in de notitie van mijn collega niets over het toezeggen van een compensatie. Daarnaast geven wij ook geen compensatie bij niet werkende wifi. Wifi is namelijk niet iets wat wij garanderen, omdat we dat niet kunnen. Dit komt doordat wifi draadloos is en daarom ontzettend gevoelig is voor storingen. Dit kan te maken hebben met van alles in je omgeving: van goede isolatie van je woning tot aan de wifi-verbindingen van je buren. We willen wel altijd helpen om de wifi-verbinding te verbeteren, daarvoor is ook de Wifi Manager in het leven geroepen.  Komt uit de Wifi Manager dat je wifi-verbinding niet onder de 20 Mbit/s haalt en lukt het niet om dit sneller te krijgen, dan kun je gratis Experia Wifi's krijgen of een gratis afspraak met de wifi-monteur maken.  Het vergoeden van abonnementskosten voor een niet werkende wifi-verbinding zal echter niet gebeuren. Je betaalt namelijk abonnementskosten voor de bekabelde verbinding en niet voor de wifi.

Wat moet ik precies doen @Jose_  ik heb je kabel binnengekregen?

 

ik hoor van je

Reputatie 7
Badge +10

Dat lees je in het eerste deel van mijn vorige reactie, @KPN stelt me teleur.  Lukt het niet, dan adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega jou hier bij kan helpen. We zijn elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bereikbaar via 0800 0402.

Het lukt niet ik de speedtest te doen ik heb geen internetverbinding geeft de pc aan.

ik kan dus ook geen ip adres zien. @Jose_ 

Reputatie 7
Badge +8

Heb je de kabel wel van de xperia box aan je computer aangesloten?

 

Ja uiteraard @Roos79 

Reputatie 7
Badge +10

@KPN stelt me teleur Ik raad je echt aan om even met mijn collega's van de telefonisch klantenservice contact op te nemen. Je hebt dan direct contact waardoor er een en ander makkelijker en sneller getest kan worden. Je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bereiken via 0800 0402.