Slechte wifi

  • 28 September 2020
  • 8 reacties
  • 46 keer bekeken

Badge

Nou ik blij continu mijn wifi verbeteren. Maar schiet niet op.slechte internet en wifi terwijl ik hoogste internet abonnement heb

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Werkt bekabeld internet wel goed?

Badge

Ja die werkt wel goed. Maar de wifi is bud

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? En heeft u versterkers? 

Badge

Ik heb experia bov v8 en geen wifi versterker. Maar net contact gehad met kpn.hoop dat het opgelost wordt nu met nieuwe box en hopelijk versterkers. Het klopt niet 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @nathalie b en welkom hier op het KPN forum :)

Zo te lezen heb je al contact met ons gehad via een andere weg en zijn er versterkers onderweg. Dat is vaak ook de oplossing voor wanneer je last hebt van slechte Wi-Fi. 'Vroeger' was vaak alleen het modem (Experia Box) die het Wi-Fi signaal uitzond wel voldoende. Tegenwoordig niet meer. Er zijn de afgelopen jaren ontzettend veel Wi-Fi netwerken bijgekomen (en dus ook apparatuur die ermee is verbonden) waardoor het steeds drukker is geworden. Wi-Fi is hartstikke leuk maar houd er ook rekening mee dat het een verouderde techniek is die ook zijn beperkingen kent. Ik ga er vanuit dat je met de nieuwe Box en versterkers geen problemen meer zult ervaren. Mocht dat onverhoopt wel het geval zijn, laat het ons dan vooral weten!

Badge

Beste JanZ

 

Ik heb inmiddels een andere modum gekregen maar geen versterkers.

Moet zeggen dat de wifi nu stukken beter is.:smiley:

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @nathalie b :) Fijn om te lezen en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst toch nog versterkers nodig hebben dan wil ik je adviseren om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. En mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Voor nu in ieder geval een hele mooie zondag toegewenst.

Badge

Heel fijn en als het weer achteruit gaat met de wifi hang ik aan de bel:grin:

Reageer