Beantwoord

Slechte wifi ook na Wifi manager en monteur

  • 21 February 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste kpn,

even inhaken op het verhaal hierboven. Jullie gaven eerst aan dat iedereen perfecte Wifi in alle hoeken van het huis zou krijgen. na het gebruik van de WiFi manager is er bij mij een monteur geweest, maar het is nooit echt top geweest. Inmiddels is het bereik op zolder weer erg slecht en wat ik ook doe, geen bevredigend resultaat. Ook na de update, waarin jullie aangaven dat je sneller zou schakelen naar het dichtstbijzijnde Wifipunt heeft helemaal niets opgelost enof opgeleverd. Het heeft niets geholpen. Als ik de wifi manager gebruik dan wordt er wederom aangegeven dat ik recht heb op een monteur, maar daar moet ik dan wel €50 voor betalen!? En nu zie ik dat alle nieuwe klanten gratis superwifi krijgen? Wat doen jullie dan voor je vaste klanten? Echt erg jammer. En ik zit nog steeds met slechte ontvangst, maar ik weiger om ervoor te betalen dus ik blijf een slechte ontvangst houden, helaas

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 February 2020, 13:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als je Wi-Fi echt slecht is en je doet de wifimanager kan de uitslag zijn dat je gratis experia wifi's krijgt.  Die werken prima maar ze moeten bekabeld worden aangesloten. Slecht Wi-Fi is echt niet meer nodig tegenwoordig maar je moet er wel wat voor doen.

Beste Joep,

 

ze zijn bekabeld aangesloten!

Badge +19

Waar heb je ze staan en welke experiabox heb je?

Hoi @Evis . Welkom op het forum.

Superwifi is een mooi product maar zeker niet noodzakelijk om goed draadloos internet te krijgen. Ik ken natuurlijk jouw situatie niet en de grootte van jouw woning en wat voor soort muren/vloeren hier inzitten. Tevens kan andere elektro magnetische straling van invloed zijn. Of netwerken van de buren. Hoe dicht staat de versterker in de buurt van de zolder? 

 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â