Beantwoord

Superwifipunt ophangen

  • 30 May 2020
  • 7 reacties
  • 6444 keer bekeken

Graag wil ik een superwifi punt ophangen. Er zit een opening in voor schroefkop/haakje, maar het beugeltje wat nodig is om het superwifipunt neer te zitten zit vast.

Wat moet ik doen om dit beugeltje te verwijderen zodat ik een WiFi punt kan ophangen?

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten, 
Niek

icon

Beste antwoord door Niek1962 30 May 2020, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Niek1962 ,

Hier is een topic (klik hier) van iemand die beschrijft hoe het hem gelukt is. Pas wel op, het is volledig op eigen risico en door het openen vervalt mogelijk de garantie. Maar de Super WiFi is je eigendom, dus het staat je vrij.

Let wel op: De voedings-aansluitingen etc. zitten aan de achterzijde, dus het WiFi punt zal nooit vlak tegen de wand opgehangen kunnen worden.

Hallo @Niek1962 ,

Hier is een topic (klik hier) van iemand die beschrijft hoe het hem gelukt is. Pas wel op, het is volledig op eigen risico en door het openen vervalt mogelijk de garantie. Maar de Super WiFi is je eigendom, dus het staat je vrij.

Let wel op: De voedings-aansluitingen etc. zitten aan de achterzijde, dus het WiFi punt zal nooit vlak tegen de wand opgehangen kunnen worden.

Dank je @RBxx , heb het gevonden.

Hopelijk kan ik het “met beleid doen” volhouden 🤓. Wat de aansluitingen betreft, daarvoor maak ik ruimte in de muur zodat die in de muur verdwijnen. 

Nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Niek1962 graag gedaan.

Haal alleen nog even jouw emailadres weg uit het openingsbericht, dit is een openbaar forum. Via de drie puntjes rechtsonder en dan ‘bewerk’

Reputatie 7
Badge +24

Je hebt er niets aan, want de stekker van de voeding steekt uit. Hoe los je dat op?

Hallo @Nick83 ,

in laat de stekkers bezinken in de muur. Dan werk ik dat netjes bij en hangt het wifipunt vlak tegen de muur aan en zie je van die gaten niets meer

Reputatie 7
Badge +24

Hi Niek en de rest. 

Fijn dat je het hebt gevonden. Ik ben eigenlijk benieuwd naar hoe dat eruit zal komen te zien. Laat je het hier nog even zien?

Hier de foto’s van hoe ik heb het opgelost  

na 1 wifi punt kapot gegaan was heb ik met die geëxperimenteerd hoe te openen.  Naar mijn idee kun je het beste onderaan beginnen, Voorzichtig schroevendraaier ertussen peuteren ter hoogte waarvan  het lichtje/rubberen dopje zit, dan springt ie  namelijk zowel links als rechts van het midden een stuk open  van daaruit kun je dan verder werken naar beide zijden. Echter, ik geef geen garantie 😁 hopelijk heeft er iemand iets aan