Wij hebben in februari 2019 de sleutel gekregen van onze nieuwe woning en hierbij de keuze gemaakt om onze televisie en internetverbinding te laten lopen via KPN. Dit omdat wij dit beide in ons eerdere huis ook hebben en dit prima verliep. Tijden het afsluiten is in de winkel al een communicatiefout ontstaan en is ons vertelt dat er 5 maart een monteur langs zou komen om alles bij ons aan te sluiten. Deze monteur is nooit geweest omdat wij dit zelf moesten aansluiten wat bij ons helaas niet helemaal duidelijk is vermeld in de winkel. Geen probleem natuurlijk want als het zelf lukt dan is dit prima. Helaas ontbraken de ontvangers bij ons in de woning dus uiteindelijk is er toch een monteur langs geweest om alles snel snel aan te sluiten. Nadat alles is aangesloten ontstonden de eerste problemen, de internetverbinding met ons televisie. Onze televisie is splinternieuw en zit alles op en aan wat nodig is. Contact maken met internet om bijvoorbeeld Videoland te kunnen kijken is er wel maar deze valt vaak weg of start niet meer op. Hier hebben wij een aantal keren zelf naar gekeken maar dit probleem blijft terugkeren. Nu hebben wij hier al een aantal keren contact over gehad met het servicenummer van KPN, maar dit probleem is helaas nog niet verholpen. Nu heb ik op vrijdag 12 april 2019 drie keer contact gehad met dit nummer en is er een bel tijd van 42 minuten ontstaan om het probleem wat ik die avond had (geen internetverbinding en gewone tv meer) te verhelpen. Ik vind het jammer dat ik nu te zien krijg dat deze drie telefoongesprekken buiten mijn (eigen telefoonabonnement) bundel vallen en ik nu kosten heb gemaakt van € 37,98 buiten mijn abonnemnentskosten. Het probleem is helaas nog steeds niet verholpen, want er wordt aangegeven dat een monteur om hiernaar te kijken € 50,- kost voor eigen rekening. Ik vind het erg jammer dat het zo moet, omdat wij al jaren klant zijn bij KPN met beide mobiele abonnementen en hier nooit problemen mee gehad hebben. Ik zou het fijn vinden als KPN met een passende oplossing komt met betrekking tot de kosten die gemaakt zijn tijdens het bellen met de klantenservice en het internet probleem wat wij nog steeds hebben. Ik hoor hier graag zo spoedig mogelijk van. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel