Sinds ik overgestapt ben op KPN glasvezel met Experiabox v10A opent mijn Huawei android versie 6 zeer traag apps. Op een eerdere vraag van mij kreeg ik het antwoord dat er in februari een update zou komen voor dit probleem. Maar heb tot op heden nog geen verbetering gezien. Wordt dit nog op gelost?
Goedemiddag @Tjako, Wat vervelend dat je apps traag reageren. Ervaar je dit probleem ook op andere apparaten? Er is inderdaad een update geweest in februari. Zie dit bericht van Joran. Heb je al eens geprobeerd om de ExperiaBox te resetten? Wellicht verhelpt dit het probleem.
Wat goed om te lezen dat een reset het probleem heeft kunnen verhelpen. Om één of andere reden had jouw ExperiaBox deze update gemist. Door het resetten is deze update alsnog opgehaald. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!☺️
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.