Beantwoord

Uitvallen alle verbindingen met de glasvezelkabel

  • 27 February 2020
  • 11 reacties
  • 95 keer bekeken

Op 11 februari is door een KPN monteur de glasvezelkabel aansluiting voor in huis aangelegd. Na een week is deze aansluiting geheel uitgevallen. Na vele telefoontjes en monteur is gebleken dat in ons dorp (Maarssen) er geen signaal meer via de glasvezel kabel in de aangesloten huizen komt. KPN heeft ons toen een pakket digitenne plus mobiele WiFi gestuurd. Helaas kunnen we hierdoor slechts van een beperkte mogelijkheid gebruik maken. Het zou binnen een week wel zijn opgelost, helaas lijkt dat niet te lukken. KPN geeft niet aan wanneer het wel weer gerepareerd is. Ik mis derhalve o.m. de radio, mijn Netflix etc., terwijl de kosten hiervan gewoon blijven door lopen.

Hoe gaan we nu verder. Vooral de ouderen in de buurt hebben grote problemen met deze fout van KPN. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 March 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @Tjeng . Welkom op het forum.

Wat een nare gang van zaken. Ik begrijp dat nu alle huishoudens in Maarssen die op glasvezel zitten geen diensten hebben? Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Tjeng, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt en volgens mij is de storing inmiddels ook verholpen gelukkig. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Vermoedelijk een technisch probleem in een centrale waar de KPN monteur niet bij kan. Helaas, zoals reeds eerder gemeld, geen reactie van KPN wat gaat er nu gebeuren. Nog steeds zonder internet. Op z'n zachts gezegd heel vreemd!

Reputatie 7
Badge +30

Dit is jammer om te lezen! Wil je dan toch je forumprofiel eens aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

Ik heb mijn forum profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat de dienstgenerieke storing die er was, gelukkig wel opgelost is. Bij jou lijkt echter nog iets anders aan de hand, waardoor het op dit moment inderdaad nog niet werkt. Hartstikke vervelend! Je gaat gebeld worden door de collega's van de backoffice, vermoedelijk om een monteur jouw kant op te laten komen. Hopelijk is het dan alsnog snel opgelost. 

Probleem is en blijft dat er na vorige week een bezoek van een monteur, geen probleem bij ons in huis zit, geen probleem in de glasvezelkabel tot aan de centrale, maar dat er in die centrale, waar de monteur niet mag/kan inkomen, mogelijk een verkeerd”kaartje” zou zitten.

Dat zou opgelost moeten worden door een ander bedrijf.

Blijkbaar nog steeds niet uitgevoerd. KPN biedt wel hulp, maar zorgt niet voor een echte oplossing. En dat is zeer frustrerend!!

Conclusie: Nu al bijna 3 weken zonder een gewone internetverbinding.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat er straks een monteur komt, wat fijn! Klopt het dat er ook contact met jou is geweest? Ik ga er vanuit dat het helemaal in orde gaat komen, laat het vooral weten als er toch nog iets niet goed gaat. 

Helaas is dit de derde monteur die het zal fixen. 

Ik ben benieuwd; maar heb er geen vertrouwen meer in.

Het is gelukt. Dank voor de chat.

Reputatie 7
Badge +30

Heel erg fijn! Geen probleem, bedankt voor je geduld!