Beantwoord

V8 wekelijks, soms dagelijks herstarten omdat internet wegvalt

  • 25 December 2020
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Badge

Ik heb ook een experia box v8. De mijne moet wekelijks en soms dagelijks gereset, omdat het internet wegvalt.

 

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 December 2020, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @tmulders . Welkom op het forum.

Wat een hinderlijke storing. Valt alles weg of alleen je wifi verbinding? Heb je de v8 ook al proberen te resetten? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan meet ik de lijn door. 

Badge

Hallo

Ik heb een deel van mijn gegevens kunnen aanvullen, maar nu kan ik niet meer  daarop inloggen.

Het blijkt geen v8, maar v9 te zijn. We moeten hem meerdere malen in de week, soms per dag herstarten. Het glasvezelkastje hebben we ook al herstart. Als het internet wegvalt branden de lampjes van de v9 nog wel gewoon.

Hoi @tmulders . Het lijkt er op dat jij via andere weg contact hebt gehad. Ik zie een monteur staan voor 8 januari. Klopt dat?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.