Ik ben al mijn hele leven 73 jaar met uitzondering van een uitstapje naar een andere provider Abonnee van kpn.
ik heb een alles in 1-pakket compleet, dit wil ik verlengen. Vandaag contact gehad, geholpen door een vriendelijke jonge man, deze heeft wat wijzigingen met mij overlegd, omdat ik bepaalde zaken niet gebruik. Toen wij het erover eens werden, dat dit mijn pakket zou worden, vroeg om korting, dit moest hij overleggen, ik bleef aan de lijn, maar de verbinding werd verbroken, werd niet terug gebeld.
zelf maar weer gebeld, kreeg een mevrouw aan de lijn, verhaal uitgelegd, dit heeft zij geverifieerd en zij dat bij verlenging geen korting werd verleend. Ik zei, dan wil ik graag die meneer spreken die mij eerder geholpen heeft, zij zie, dat ze dat zou doorgeven. Zeer onprettig gesprek, maar ik ben nog niet gebeld, slechte zaak.
ik vind dat kpn gewoon voor vaste klanten , maar ook voor nieuwe klanten een goede scherpe prijs moet rekenen en nieuwe klanten moeten ook de normale acceptatie kosten betalen, geen acties meer.
nu betaald de vaste klant alle voordelen voor de nieuwe klant, dit kan toch niet de bedoeling zijn?
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel