Verbinding valt regelmatig weg, niets werkt dan

  • 19 May 2022
  • 32 reacties
  • 244 keer bekeken

Sinds kort heb ik KPN via de glasvezel. Werkt razendsnel!. Echter een groot probleem is de instabiliteit. Het modem valt regelmatig weg (dan is er geen internet EN geen tv). Na het herstarten doet alles het weer. Echter is dit vreselijk irritant, en voor mij niet bruikbaar aangezien ik af en toe vanaf een afstand bij mijn p.c. moet kunnen. Als ik niet thuisben kan ik natuurlijk niet herstarten. Allerlei tools geprobeerd aangezien de helpdesk nummers of wat dan ook goed zijn verborgen of niet aanwezig zijn? De tools werken, u raad het al, via Internet. Die het dan niet doet. Weet iemand een oplossing, helpdesknummer of wat dan ook?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Dat jullie (KPN) geen invloed hebben op het bedrijf KPN Netwerk NL, is een bekend probleem lees ik overal op Internet. Slinkse manier om van je verantwoording af te komen. Juist na het lezen van alle berichten hierover begon ik KPN steeds meer te wantrouwen. Op het scherm van mijn TV komt regelmatig een foutmelding (zie screenshot). Echter schijnen veel mensen dit te hebben, tot in Winterswijk aan toe. Het probleem zou dus ook bekend moeten zijn. De monteur is toch langsgeweest schijnbaar (zie bijlage). Echter er zou vanaf een nummer worden gebeld voor hij kwam (heb ik een SMS voor ontvangen), maar vanaf dat nummer is nooit gebeld. Ik had hier al aangegeven dat ik niet kon op die dag, ik kon ook niet reageren in de mail (no-reply) of op het SMS bericht. Wie zegt dat ik niet alsnog een rekening krijg als ik de monteur wel laat komen? KPN is niet echt een betrouwbare partij hierin.

 

Dat jullie (KPN) geen invloed hebben op het bedrijf KPN Netwerk NL, is een bekend probleem lees ik overal op Internet. Slinkse manier om van je verantwoording af te komen. Juist na het lezen van alle berichten hierover begon ik KPN steeds meer te wantrouwen. 

 

Sorry, ik heb geen oplossing, maar met de excuses waar KPN telkens mee komt in deze moeten de medewerkers van KPN volgens mij toch eens gaan vragen hoe het zit. 

KPN verhoogt jaarlijks zijn tarieven onder het mom dat ze het glasvezelnetwerk aan het uitbreiden zijn. Maar dat doen ze dus niet. Want dat doet een ander bedrijf en daar hebben ze geen invloed op. 

Ik zal wel te dom zijn voor deze hogere KPN politiek. Misschien kan de ACM hiervoor uitkomst voor je brengen. https://www.acm.nl/nl/organisatie/onze-organisatie/de-autoriteit-consument-en-markt Nu gaan we, ondanks dat de medewerkers die ik hier in tegen ben gekomen altijd van goede wil lijken te zijn, constant van het kastje naar de muur. 

Reputatie 7
Badge +21

@William1967 Ik heb in mijn laatste bericht aangegeven dat ik willekeurig een afspraak heb ingepland voor jou en gevraagd om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice wanneer het niet uitkomt. Ik zie in onze systemen terug dat onze monteur jou geprobeerd heeft om te bellen en daarna een kaart in de bus heeft gedaan. Onze backoffice afdeling zal z.s.m. opnieuw contact met jou opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Ik hoop dat het probleem snel wordt verholpen zodat je weer ongestoord tv kan kijken.

.

Ik heb geen telefoontje gehad. Wel een SMS dat het probleem is opgelost. Echter klopt dat natuurlijk niet. Ik heb dagelijks storingen. Overdag ben ik niet vaak thuis dus kan ik dat niet monitoren. In de avond altijd storing ergens tussen 22 en 23 uur. Maar nogmaals een bedrijf dat zijn verantwoording ergens anders neerlegt en de klant dan gewoon in het duister laat vind ik heel onbetrouwbaar. Dus denk ik erover om zodra het kan naar Ziggo te gaan of zo. Die nemen in ieder geval wel verantwoording voor hun eigen netwerk. En een afspraak maken kan (via die backoffice), maar niet een willekeurige i.v.m. geen enkele vrije dag meer.

Reputatie 7
Badge +21

Volgens de notities zie ik dat er meerdere belpogingen zijn gedaan. Aangezien een afspraak maken voor een monteur heel precies komt voor jou, raad ik aan om te bellen met ons als het je uitkomt. Dat werkt niet goed via het forum. Ik hoop dat het dan snel is opgelost. 

Ik vind het niet zo leuk als u mij voor leugenaar uitmaakt.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vertel alleen maar wat ik terug lees in de notities van mijn backoffice collega's. Wellicht dat jouw contact telefoonnummer dat bij ons bekend is niet klopt? Wil je jouw mobiele nummer achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel? Dan kan ik dit controleren. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Het snelste is om zelf te bellen naar het nummer 0800 0402 (gratis). Dan kunnen we gelijk een afspraak inplannen.