Beantwoord

Verhuizing/bestelling wordt telkens geannuleerd

  • 7 November 2020
  • 27 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik ben afgelopen zomer verhuisd naar een tijdelijke woning met het oog op verhuizing naar een nieuwbouwwoning deze maand. Mijn alles-in-1 pakket is toen overgezet naar een tijdelijk pakket. In september heb ik vervolgens contact gehad om mijn verhuizing naar de nieuwe woning in orde te maken en een glasvezel pakket te bestellen. Er werd ook een afspraak met een monteur gemaakt.

 

Navraag in oktober leerde dat deze hele verhuizing/bestelling uit het systeem verdwenen was. Er werd een nieuwe bestelling geplaatst, die werd vervolgens ook weer geannuleerd (dit bleek pas als ik achteraan belde). Gisteren heb ik wederom gebeld en de bestelling was wederom verdwenen uit het systeem. Wéér een nieuwe bestelling die gisteren is gemaakt is in MijnKPN nu ook niet zichtbaar dus ik ga er maar vanuit dat deze ook is geannuleerd.

 

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Inmiddels raak ik behoorlijk gefrustreerd en kom ik na herhaaldelijk contact met de klantenservice geen steek verder. Kan ik dit ergens escaleren?  Binnenkort ga ik over naar de nieuwe woning en met het thuiswerken moet ik een goede internetverbinding hebben. Iemand een tip? Dank alvast.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 November 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Monteur is vanochtend langs geweest en heeft alles prima aangesloten, dank! Kan het tijdelijke abonnement voor 30**BE 39 nu opgezegd worden? Dank alvast.

Reputatie 7
Badge +24

Monteur is vanochtend langs geweest en heeft alles prima aangesloten, dank! Kan het tijdelijke abonnement voor 30**BE 39 nu opgezegd worden? Dank alvast.

Zeker. Bij deze gedaan, zoals afgesproken.Â