KPN verhuist met je mee was de leus. Dat heb ik heel anders ervaren. KPN doet helemaal niks. Uren heb ik aan de lijn gehangen met 4 verschillende helpdeskmederwerkers en deze konden het probleem wat ik had niet oplossen. Ik had verwacht dat er een KPN medewerker vooraf een kijkje in het nieuwe huis zou nemen zodat hij vooraf de situatie zoals die was kon overzien. Er was in dat huis geen stopcontact om het modem te voeden. Het modem mocht niet verder dan 1,5 'm van het aftappunt wifi, de telefoonaansluiting werkte niet, kortom, waardeloos voorbereid. Een in de hand genomen electrician heeft een los draadje vastgezet achter het telefoonvarkenssnuitje. Er lopen nu 2 snoeren door de kamer en liggen los op de vloer, een verlengstroomsnoer en een snoer van modem naar tvontvanger. Hopeloos. Als genoegdoening kon ik 15, - euro korting krijgen op de factuur maar het heeft een veelvoud aan uren gekost en de snoerproblemen zijn nog steeds niet opgelost.Â
Â
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt