Beantwoord

Verschil abonnementskosten

  • 17 April 2019
  • 5 reacties
  • 147 keer bekeken

Gister werd ik gebeld door de ziggo en sloeg een aanbod van hun af daar ik bij kpn altijd een goede service heb gehad!
Nu krab ik me eigenlijk toch wel achter me oren als ik een beetje ga rekenen.
voor mijn alles in een pakket en fox sport betaal ik bij kpn 100 euro!
bij de ziggo zou ik voor het pakket 49 euro betalen en fox sport 15 euro kom ik op 64 euro en dan kreeg ik zelfs nog ziggo sport erbij waar ik dus bij de kpn nog eens 15 euro voor zou moeten betalen!!!
Is een verschil van 36 euro per maand, op jaar basis praten we over 432 euro!!!!!
Nu wordt de kpn nog duurder dus ga ik over de 100 euro heen, dit zijn toch wel feitjes om toch is over een overstap na te gaan denken.
Hoe wil de kpn zijn klanten tevreden houden oftewel behouden?
Op deze manier gaat dit niet lukken vrees ik.
Kom maar met een antwoord waarom dit verschil zo groot is????

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 April 2019, 08:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @John72. Welkom op het forum. €36,- p/mnd is inderdaad een groot verschil. Ik zoek graag voor je uit of ik kan achterhalen waarom dit verschil zo groot is. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegeven @John72. Ik heb zojuist gereageerd in een
privébericht. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Die gratis Ziggosport is slechts één zender, kanaal 14
Wil je het complete Ziggosport pakket hebben dan moet je ook 15 euro betalen, of je moet een telefoonabonnement op Vodafone nemen dan kun je het als compleet pakket gratis krijgen.
Niks ten nadele van KPN dat zou dan ook nog kunnen lonen afhankelijk van welke bundel je nodig hebt.

Ik haal niet uit het start bericht of Fox sports als Compleet voordeel is gekozen. Dat zou nog kunnen schelen.
Reputatie 7
Badge +21
@John72 Ik heb je een privébericht gestuurd waarin ik uitleg dat je extra pakketten aan het Alles-in-1 Standaard abonnement hebt toegevoegd. Helaas heb ik daar geen reactie op gehad. Er zijn mogelijkheden om de maandelijkse kosten te verlagen als je geen gebruik maakt van deze extra opties. Als je de mogelijkheden verder wil bespreken, dan hoor ik dat graag van je. Je kan ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402) om dit verder te bespreken.

Reageer