Vraag

volledig wegvallende diensten

  • 9 January 2021
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste KPN,

 

Sinds jaar en dag ( +- 5 jaar ) hebben wij elke winter, voorjaar en najaar ( vooral als het grondwaterpeil hoog staat ) zeer veel storingen op onze lijn.

Dit is inmiddels ook vast gesteld door meerdere monteurs, stuk of 40 ( Vodafone, Telfort, KPN en Reggefiber ) maar er wordt niks aan gedaan. Gbic vervangen 3x, poort move 4x, nieuwe modem stuk of 12 ondertussen. Van V8 naar V10 gegaan. Maakt de boel iets stabieler maar het probleem blijft bestaan.

Software downgrade/ upgrade. Nog steeds dezelfde problemen.

Nieuwe kabels door de gehele woning 3x, nieuwe switches en als laatste redmiddel een Deco systeem om de wifi stabiel te krijgen. Maar nee hoor het probleem blijft bestaan.

 

De snelheid is er wel maar de verbinding valt gewoon een aantal seconden volledig weg.

 

nu wacht ik alweer vanaf 13 oktober 2020 op bericht van jullie aangezien toen de laatste monteur langs is geweest en toen werden er ook storingen gemeten.

 

om eerlijk te zijn ben ik er nu wel meer dan klaar mee.

 

glasvezel is hier de enige optie. Er ligt niks anders qua kabel naar onze woning toe.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi Monique,

Speelt dit al langer of nog maar net.

 

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem maar dit speelt al 5 jaar.

3 providers verder maar nog steeds het zelfde probleem.

20x een nieuwe modem, +- 35 monteurs van de providers, 6x Reggefiber monteurs, 4x nieuwe kabels en een hoop geld verder nog steeds problemen. 

Zowel bij wifi als vaste kabel. Owja en hulp krijg je niet. Alleen een dikke schadepost.

 

Succes in ieder geval met het probleem.

admin: samengevoegd met je bestaande topic. Oorspronkelijke topic

Badge +19

Dan is verhuizen het enige wat overblijft ben ik bang. 

Joep, een nieuwe kabel zou het op moeten lossen ;)

Niemand een idee wat het kan veroorzaken.
Wij kunnen hier alleen maar een schade aan de lijn bedenken en dat in combinatie met een hogere waterstand dat dan de kabel een drukker krijgt. En trillingen.
De problemen zijn vastgesteld vlakbij de wijkcentrale.

Meting vanaf afstand geeft een goed resultaat een meting vanaf onze woning naar de centrale en andersom geeft dus wel een storing / demping aan.

Badge +19

Alleen een moderator zal hier iets mee kunnen ben ik bang. De wachttijd is momenteel een dag of 5. Heb je nu wel en abonnement bij kpn?

Alleen een moderator zal hier iets mee kunnen ben ik bang. De wachttijd is momenteel een dag of 5. Heb je nu wel en abonnement bij kpn?

Ja hoor ik ben gewoon een kpn klant. Dus dat zou het makkelijker moeten maken voor kpn bij de uitvoering van de werkzaamheden en informatie die men nodig is.