Beste KPN,
Binnenkort krijg ik een monteur op mijn vloer voor mijn nieuwe aanvraag modem is al binnen,
Ik vraag me af of het allemaal wel goed gaat? toen ik mijn bestelling deed op Blackfriday van 2019 kon ik kiezen voor 200mbit pair bonding
laatste keren dat ik op KPN Site kom en ik check opnieuw kan ik nog alleen kiezen voor 50mbit vdsl ,
|Mijn bestelling is dus toen op blackfirday gedaan voor 200mbit pair bonding ook heb ik hiervan een bevestiging ontvangen per e-mail
de vraag is? gaat dit nu wel goed? is dit technisch wel mogelijk 200mbit?
als het toch 50mbit wordt, heeft het geen zin dan kunnen we direct annuleren,
bij mijn huidige provider T-Mobile heb ik 100mbit ook wordt dit technisch behaald wel zie ik nu op TMobile als ik opnieuw een check doe dat ik bijna niets kan aanvragen nu nog 8mbit kan krijgen van TMobile wat wel vreemd is.
Kan KPN 200mbit pair bonding technisch gezien waar maken? of is/was dit een systeem fout ?
ook op KPN Fourstack kreeg ik eerst 200mbit te zien en nu opeens 8mbit en dit verschilt om de dag
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel