Beantwoord

Vreemd gedrag inlogveld KPN ID

  • 20 March 2021
  • 14 reacties
  • 187 keer bekeken

Sinds gisteren een vreemd iets bij het inloggen bij het KPN ID veld. De inlognaam en wachtwoord worden correct ingevuld, echter het resultaat geeft aan dat er een foute inlogcode is gebruikt ???? Het inloggen met de cijfercode op de mobiele telefoon gaat wel goed. Nader onderzoek leverde dit fenomeen op :

 

Zoals men ziet worden de cijfers  1,4,5 en 7 verkleind weergegeven.

Ik heb het wachtwoord dus aan moeten passen zonder die 4 cijfers te gebruiken. Via andere browser geprobeerd, zelfde resultaat. En mijn toetsen bord heeft ook geen bug ? 1234567890 :thinking:

Iemand ?

 

 

icon

Beste antwoord door HansaanZet 25 March 2021, 07:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Ik gooi hem er nogmaals in.

Niemand met dit probleem, want doet echt heel vreemd dat inloggen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Komt mij niet bekend voor, maar ik zie wel meer/anders rare zaken m.b.t. forum, helemaal als je met meerdere OSsen, platformen, browsers in de weer bent. Kon zojuist niet niet inloggen, melding wart st gebruikersnaam niet klopt. Als ik eerst met in MijnKPN inlog en dan op forum gaat het wel goed, vandaar dit bericht.

Het hele inlog gebeuren deugt al sinds een paar dagen niet meer.

Het is een wonder dat ik hier binnen ben. Meestal lukt het niet.

 

Reputatie 7
Badge +10

In dit topic vergelijkbaar probleem. 

Gaat nog steeds niet helemaal soepeltjes. Ene keer wel andere keer niet…..:thinking:

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal! Op basis van jullie meldingen heb ik navraag gedaan: er waren problemen bekend met het inloggen in MijnKPN maar die zijn vanochtend verholpen! Kunnen jullie bevestigen of het nu weer allemaalgoed werkt?

@Shyrin_ geeft nog steeds aan : Tijdelijk niet bereikbaar, door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Via mobiel lukt wel 😳🤔

Bij mij zijn er sinds mijn eerdere melding in dit topic geen inlogproblemen meer geweest.

Reputatie 7
Badge +16

@Shyrin_ geeft nog steeds aan : Tijdelijk niet bereikbaar, door verstoring is deze service tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Via mobiel lukt wel 😳🤔

Via de mobiel lukt het inloggen wel en op welk apparaat lukt het nu niet? Lukt het ook niet als je de cookies en geschiedenis eens wist of via een andere browser? Het e-mailadres waarop je forumprofiel geregistreerd is, is dat hetzelfde e-mailadres waarmee je inlogt in MijnKPN (zo niet, vul je dan het KPN ID e-mailadres in, in je profiel?). 

De storing is inmiddels verholpen bij KPN hieromtrent @Shyrin_ . Meer klanten hadden hier last van.

Zie ook de topics bij KPN ID en mijn KPN hierover.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal! Op basis van jullie meldingen heb ik navraag gedaan: er waren problemen bekend met het inloggen in MijnKPN maar die zijn vanochtend verholpen! Kunnen jullie bevestigen of het nu weer allemaalgoed werkt?


Klopt! Ik vermoed dat je dan nog last hebt gehad van de nasleep van de storing: fijn dat het nu weer werkt! 

Inloggen werkt opnieuw weer niet, alleen bestaande sessie werkt nog.

Reputatie 7
Badge +16

Inloggen werkt opnieuw weer niet, alleen bestaande sessie werkt nog.

Klopt, is bekend en wordt hard aan gewerkt om dat zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb goede hoop dat het in de loop van vandaag opgelost is! :fingers_crossed_tone4:

Badge

waarom komj ik niet binnen bij id

Â