Omdat mijn digitale TV installatie, voor het buitengebied, heel vaak storing gaf heb ik mijn abonnement opgezegd.
Gelijk heb ik mijn internet en ook thuis bellen gestopt.
Na het opzeggen wordt ik gebeld, door een dame die me ronduit angst probeerde aan te praten over de kwaliteit van de concurrent. Tele2 in deze.
De internet snelheid die Tele2 belooft kunnen ze nooit waar maken. Waarom? het is onze (KPN) infrastructuur.
Kwaliteit is slecht, communicatie is matig... Kortom ga niet weg.
Ik heb gemeld dat na vier monteurs (en evenveel vrijde ochtenden / middagen) en een aantal nieuwe modems mijn liefde over was. Ik wil levende beelden zien; geen vast gevroren blokjes. Ik wil vloeiende gesprekken kunnen beluisteren en niet zelf 3 seconden fantasie vol moeten invullen.
Waarop ze meldde: ik kan dat wel eventjes voor je oplossen, ik heb meer macht.... dan de collega's op de storingsafhandeling. Ik stuur wel een echte monteur.
Toen ik daar niet op inging kon plotseling voor een termijn van 9 maanden mijn abonnement kosten sterk omlaag.
Een foute dame op de verkeerde plek. Jammer na jarenlang klant te zijn geweest zo behandeld te worden.
Ik zoek dus een plek waar iemand van het management mijn klacht kan aanhoren.
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel