Beantwoord

Wanneer wordt de wijziging van mijn abonnement doorgevoerd?

  • 3 April 2020
  • 5 reacties
  • 371 keer bekeken

k heb op 26 maart mijn 4K abonnement omgezet naar een Hussel abonnement met sneller internet. Deze wijziging zou volgens de service-medewerker op 30 maart geactiveerd worden, echter momenteel is de wijziging nog steeds niet doorgevoerd. Wanneer wordt deze wijziging doorgevoerd?

icon

Beste antwoord door Natasja 7 April 2020, 12:05

Bekijk origineel

5 reacties

Geachte lezer,

Op 26 maart jongstleden heb ik op mijn verzoek een contract afgesloten voor een wijziging van mijn abonnement "4K Tv en Internet” naar een pakket met Hussel Internet 500 Mbit/s.

Echter tot op dit moment is de aanpassing op mijn internetverbinding  en abonnement nog niet uitgevoerd. Ik zou graag weten wat de exacte reden is waarom de wijziging nog niet is doorgevoerd (technisch/administratief/anders) en wanneer deze wel wordt doorgevoerd.

Graag een antwoord

*Admin: dubbel topic, samengevoegd.

 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @jawsm. Van harte welkom hier. Begrijpelijk dat je wilt weten waar je aan toe bent. Ik zie dat je inmiddels ook hebt gebeld en de bestelling opnieuw is geplaatst door een collega. Kun je dat bevestigen? Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @jawsm. Gezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat het zo in orde is. Laat het gerust weten als je nog wel ergens vragen over hebt. 

Ik neem aan dat het in orde komt, wel raar dat er zomaar een opnieuw een bestelling is geplaatst zonder mijn toedoen....Helaas komt er pas een monteur op 4 mei. Vraag me af of die 6 maanden korting en extra foxsports (er is nu geen actuele sport te zien) en pluspakket en worden uitgebreid met de extra tijd die ik nu opnieuw ( vanaf 15 januari) moet wachten tot de uiteindelijke snelheidsaanpassing gaat plaatsvinden. Het nieuwe abonnement zou vanaf 30-4 ingaan volgens de  overeenkomst. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @jawsm. Als het goed is heb je op 6 april een bevestiging van de bestelling ontvangen met daarin ook een pakketoverzicht. In de bestelling staat ook dat de wijziging van je abonnement ingaat, zodra de monteur de werkzaamheden heeft afgerond. Die afspraak staat gepland voor 4 mei. Vanaf dat moment zal dus ook je nieuwe abonnement ingaan inclusief extra (zender)pakketten en actiekortingen. Ik snap dat het balen is dat je nog even moet wachten op de afspraak met de monteur, maar op dit moment is dat echt niet anders. We kunnen alleen monteurs inplannen bij urgente storingsmeldingen door de extra maatregelen door het coronavirus. Hier heeft niemand invloed op en ik kan je dan ook geen compensatie aanbieden voor het wachten. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. 

Reageer