Vraag

Wegvallende wifi

  • 20 July 2019
  • 7 reacties
  • 135 keer bekeken

Ik ben een trouwe klant van KPN. Zelfs voordat ik geboren was maakte mijn familie gebruik van KPN en ik nam dit over van hen. Maar ik ben bang dat dit gaat veranderen. Sinds April woon ik op mij zelf, maar ik kan bijna geen gebruik maken van mijn internet optimaal. Ik zit niet eens 5m van de router en constant wegvallend WiFi. Elke keer tuner gebruikt van afstand. Van 150 mb/s naar 20mb/s. Kan bijna niet meer gamen, streamen of downloaden. En wat ik het ergst vindt is, dat ik extra heb betaald om een Wifi versterker te laten plaatsen om optimaal gebruik te maken.
Na een paar keer contact op te nemen, hoop ik via deze weeg serieus genomen te worden.
KPN en Gamen, Streamen en downloaden gaat op dit moment dus helemaal niet samen.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

7 reacties

Badge +19
Hoi, dat klinkt niet best. Heb je wat meer info voor ons? Welk modem heb je? Is de Wi-Fi versterker bekabeld aangesloten? Welke snelheid haal je bekabeld?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Korkmaz Geweldig om te horen dat jij en je familie al zo lang klant bij ons zijn. Ik kijk in elk geval graag met je mee naar deze situatie, wellicht kunnen we het één en ander wat verbeteren. Joep stelt al een aantal heel nuttige vragen, waar ik het antwoord ook graag op hoor. Verder raad ik je aan om ook onze wifi tuner eens te draaien. Deze online tool meet je verbinding door en kan ter plekke enkele verbeteringen doorvoeren. Ik hoor ook graag of dit je heeft geholpen.
Dag Heren,

Ik draai op Wifi, Experia box V10a en heb een wifi versterker. Met kabel haal ik de volle snelheild.
Ik heb de tuner 2 maal gebruikt, en ben juist achteruit gegaan met mijn snelheid. Dit is de reden waarom ik ook contact heb opgenomen met de klantenservice voor een check thuis. Echter wordt ik net 5 minuten geleden gebeld dat de monteur uitvalt. Hij/zij zal vandaag tusse 12:00 en 14:00 komen en heb ik een vrije middag op werk geregeld. Nu is mijn vraag aan KPN, mijn internet probleem blijft voortzetten en een vrije middag dat is opgenomen en weg voor niks? Ik ben zeer teleurgesteld in KPN. Gaarne dit zsm oppakken. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Korkmaz Ik begrijp uit je bericht dat je een monteur hebt geboekt en dat deze is inmiddels langs is geweest? Heeft de monteur het signaal kunnen verbeteren? Ik snap dat het één en ander vervelend voor je is. Ik begrijp je vraag echter niet helemaal, kun je het nog iets toelichten?
Dag Bart,

Monteur zou langs komen tussen 12:00 uur en 14:00. Echter werd ik 13:45 uur gebeld dat de monteur is uitgevallen en ik hier vrij voor had genomen. Dubbel op dus, geen monteur en nog steeds met de slechte verbinding.
Reputatie 7
Badge +20
Dat is heel vervelend, @Korkmaz Heb je inmiddels wel een nieuwe afspraak gemaakt? Als ik het zo lees lijkt het me wel goed dat die afspraak alsnog doorgaat.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Korkmaz Ik zie dat de monteur inmiddels is langs geweest. Is het probleem nu ook verholpen en werkt alles weer zoals het moet?

Reageer