Beantwoord

Wegvallende WiFi

  • 6 July 2020
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik heb sinds anderhalve maand hetzelfde soort probleem. Wegvallende wifi. Zomaar, spontaan, zonder dat het belast wordt. De omruiling van de 10 naar de 10a zou dit moeten verhelpen… Maar dat doet het niet en nu lees ik hierboven dat het juist de 10 is die voor meer stabiliteit zou zorgen… Ik weet niet meer wat ik moet doen. Heb 4x contact gehad met KPN klantenservice. Monteur kan pas vanaf augustus ingepland worden. Men kan de agenda echter niet inplannen zo ver vooruit… Ik moet dus gewoon 4 weken wachten. Echt waardeloos dit… Hoe is dit op te lossen??? Een klacht indienen lukt ook niet via de website, want je komt in een loop terecht van de wifitest… HELP :-( 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 July 2020, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Fledderus, welkom op het forum!
Als je wilt kijk/denk ik natuurlijk graag met je mee om te kijken of we je wifiverbinding stabieler kunnen krijgen. 
Kun je toelichten hoe je alles aangesloten hebt zitten? Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Een klacht indienen kan op hier op de site maar ik weet niet of dat de handigste partij is om dit probleem op te lossen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!