Beantwoord

Wegvallende wifi experiabox v9

  • 19 August 2020
  • 28 reacties
  • 595 keer bekeken

Al een aantal maanden valt hier telkens de internet verbinding en TV weg. Dat gebeurt elke dag wel een aantal keer. Updaten of Herstarten van de Experia Box verhelpt het probleem, maar komt de volgende dag weer terug. 

Het apparaat is al eens gereset en de stroomkabel is er ook al voor de (geadviseerde) 5 minuten uitgehaald en daarna ingeplugd en opnieuw gestart. Probleem komt nog steeds terug. Kan het zijn dat de Experia Box aan het einde van zijn tijd is? Zo ja, wat zijn de vervolg stappen? 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 August 2020, 13:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Hoi, 2 e keer had mijn man opgenomen maar hoorde jou niet. We hebben wel een bericht gekregen dat de storing is opgelost maar hebben geen storing ervaren vandaag

Kun je aangeven of je nog steeds storing ervaart? Of gaat het al een tijdje goed?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.