Wegvallende wifi verbinding Box 12

  • 19 March 2021
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Ik heb sinds twee dagen een KPN box 12 met glasvezel, geïnstalleerd door de monteur in de meterkast. De snelheden zijn prima, maar de wifi valt regelmatig een paar seconden weg. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het feit dat 2,4Ghz en 5Ghz tegelijk werken en als ik het goed begreep mijn apparaten zelf kiezen via welk van die twee ze willen verbinden en dat dan als er gewisseld wordt tussen de twee de wifi even wegvalt. Graag had ik zelf al geprobeerd om maar 1 van de twee frequenties aan te zetten om te checken of het dan wel werkt, maar dat is probleem nummer twee: mijnmodem.kpn en 192.168.2.254 werken allebei niet dus ik kan niet inloggen op de modem.

Wat was het probleem? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Roberttrom! Welkom op ons KPN Forum. Heb je het modem al eens een reset gegeven? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer is voldoende. Ik kijk graag even mee welke softwareversie er op de Box 12 staat. 
Hoor graag van je :slight_smile: