Beantwoord

WIFI-Manager

  • 30 March 2020
  • 30 reacties
  • 789 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Wij ervaren de laatste dagen wat problemen met het WIFI-netwerk op alle etages. Door middel van jullie WIFI-manager zou ik graag de boel eens willen doormeten. Ik krijg echter op al mijn apparaten deze melding bij het starten van de WIFI-manager: 

“Het is niet gelukt om alle benodigde gegevens op te halen.”

Wat kan ik hieraan doen? Wij werken in deze tijd beide thuis dus we zijn afhankelijk van een goede internetverbinding;)

 

Bij voorbaat dank!

 

Gr. Ron

icon

Beste antwoord door Joep1965 30 March 2020, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Hoi @Bassie13 . Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Die monteur zie ik de komende tijd niet gebeuren dus ik ga je lijn doormeten en als ik verder geen andere problemen tegenkom zal ik 2 zwarte wifi versterkers toe laten sturen. Komt goed. 

Hi @Erwin_!

Thanks! Ik heb mijn profiel volledig ingevuld. Heb je zo voldoende informatie?

 

Gr. Ron 

Verzoek is gedaan. Ik houd je op de hoogte.

Heb je nog een update, @Bassie13 ?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.