Beantwoord

Wifi manager werkt niet

  • 2 July 2021
  • 32 reacties
  • 1486 keer bekeken

Ik heb net een nieuwe glasvezel aansluiting met het nieuwe KPN 12 modem. Alles werkt tot nu toe uitstekend. Ik wilde de KPN wifi manager Tool gebruiken om de wifi te optimaliseren, echter geeft die steeds een foutmelding. Heb het op meerdere apparaten geprobeert. Je logt in met je KPN id, vervolgens vraag ie met welk klantnr, je wilt checken, dan zie je dat huis met die verdiepingen waar staat dat je niet bent verbonden met WIFI (wat wel zo is), dan komt er een kopje: ik ben weer verbonden en druk je op OKE maar dan wil ie niet verder en komt ie steeds weer bij de beginvraag. Ik heb het op meerdere Devices geprobeert maar op alle zelfde meldingen. Is er een algemene storing mbt de Wifi manager tool?

icon

Beste antwoord door ruvdmeulen 22 August 2021, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Misschien komt dat omdat u niet op zo'n strandstoel zit? 🤔

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel vreemd zeg. Heb je ook nog weer andere apparaten geprobeerd? Komt daar het vinkje wel tevoorschijn?

Reputatie 2

Nee

Reputatie 7
Badge +20

Niet geprobeerd of komt het vinkje niet?

Reputatie 2

Vinkje komt niet..

Reputatie 2

Bart_Z,

eindelijk werkt de Wifi Manager, dank voor je support.

 

Admin: In dit topic lees je precies hoe de Wifi Manager werkt.

Reputatie 7
Badge +20

Ah super! Dat is goed nieuws. Mocht er toch nog weer iets zijn, dan hoor ik dat graag.