Beantwoord

wifi noodpakket werkt niet meer

  • 24 August 2020
  • 6 reacties
  • 294 keer bekeken

Helaas moet ik gebruik maken van het KPN noodpakket. Echter doet sinds vanavond mijn WiFi het niet meer. Ik heb het kastje aan en uitgezet en de simkaart eruit gehaald maar helaas mag het niet baten. Wat kan ik doen zodat het wel weer werkt?

Het kastje is voldoende opgeladen en er staat meer dan genoeg gb op de simkaart. 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 28 August 2020, 17:36

Bekijk origineel

6 reacties

...

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ruitessa en welkom op het forum! Werkt de wifi van het noodpakket nog steeds niet? Ik zie dat je sinds het plaatsen van je bericht telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega het verzoek heeft doorgezet om de simkaart van de MiFi router opnieuw te laten activeren. Werkt het sindsdien weer? 

Het is allemaal opgelost gelukkig. Na een maand en heel veel slechte service vanuit KPN ben ik alleen alles behalve een tevreden klant. 

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat het opgelost is, top om te weten dat het goed is afgelopen. 🙂 Ontzettend zonde dat dit alles zo'n naar gevoel achter heeft gelaten, maar bij een maand zonder vaste diensten kan ik me dat wel voorstellen. Ik hoop dat alles nu soepel blijft draaien en dat je zonder zorgen van je diensten kunt genieten. Mocht je toch problemen ervaren of ergens tegenaan lopen, maar hier gerust een nieuw topic aan. Niet de bedoeling dat je ontevreden bent, dus weet dat je altijd aan de bel kunt trekken als er iets is! 

Hallo ruitessa, wat was de oorzaak dat je een maand heb moeten wachten. Ik heb nu dus ook een noodpakket omdat wij geen internet en tv thuis kunnen krijgen. Maar de lijn en abonnement zijn actief, als ze een meting maken kennen ze mijn modem zien maar voor alsnog geen internet en tv thuis. Dacht miss hebben wij de zelfde oorzaak en kan ik het doorspelen naar kpn om het proces te versoepelen. 

Mvg.

Reputatie 7
Badge +17

@Nigel1988 Ik zie dat mijn collega's in je eigen topic om toelichting hebben gevraagd, dus indien het nog niet opgelost is raad ik je aan om daar een reactie achter te laten met antwoorden op de vragen die ze stellen. 🙂 Dan kunnen zij het verder oppakken. 

Reageer