Hoi Astrid, ik heb precies hetzelfde, sinds deze week valt iedere keer het Wi-Fi signaal weg, heb via KPN ook de Wi-Fi manager al helemaal doorlopen, maar is hiermee niet opgelost helaas! Ik heb internet van KPN al heel erg lang, waarvan 8 jaar op dit adres waar ik nu woon. Nooit last van gehad sinds deze week. Heel irritant! Aan het eind nadat ik de Wi-Fi manager had doorlopen kreeg ik nog wel de melding dat alles goed zou zijn, maar dat er nog wel verbeter mogelijkheden zouden zijn, maar daar moet ik dan een afspraak met een monteur voor maken, wat mij €50,- zou gaan kosten! Nou heb ik daar natuurlijk helemaal geen zin in, wel typisch dat het sinds deze week is dat het niet werkt! Ik denk dat ze een of andere aanpassing hebben gedaan waardoor het signaal sowieso minder sterk is en waardoor het uitvalt. Heb er zelf geen andere verklaring voor, nogmaals heb zeker al een jaar of 16 à 17 internet van KPN maar nog nooit last van gehad. Weet nu niet goed wat ik moet doen, wellicht eens bellen met KPN vd week.. Misschien dat iemand anders nog een tip heeft??
Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.
Beste antwoord door Rutger van KPN
Bekijk origineel