Vraag

wifi slecht

  • 17 February 2020
  • 16 reacties
  • 118 keer bekeken

Heel herkenbaar allemaal ik heb dit probleem anderhalf jaar!

10 monteurs bezoeken en 3 modems verder nog steeds niet opgelost. 
Gevraagd voor de super WiFi uit te proberen maar dat kon blijkbaar niet?


April verlopen mijn contracten en ik weet voor 99% zeker dat het geen kpn meet wordt. 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Hallo @Michel1968 , bij een andere provider lijkt het gras groener, maar smaakt niet altijd beter, je WiFi-problemen worden er in ieder geval niet mee opgelost door over te stappen.

Goede WiFi hangt af van de juiste instellingen, eventueel aanvullende hardware en de woonomgeving.

De woonomgeving kun je niets aan doen of je moet gaan verhuizen, de andere dingen kun je veel aan doen.

Een provider dient een overeengekomen internetsignaal af te leveren op 1 bekabelde computer.

Alles wat je verder in huis meer wil is voor je eigen verantwoording en rekening. Dat de providers alles doen om je daarmee te helpen geeft ze nog geen verplichting om gratis spullen te leveren.

 

Gratis? Ik heb 6 stuks experia WiFi’s aangeschaft. Die ik iedere dag moet resetten  

ik had met een bedrag van meer dan €100,- per maand aan abonnement kosten op meer inspanning en tegemoet koning verwacht.   

Reputatie 7
Badge +24

Gratis? Ik heb 6 stuks experia WiFi’s aangeschaft. Die ik iedere dag moet resetten  

ik had met een bedrag van meer dan €100,- per maand aan abonnement kosten op meer inspanning en tegemoet koning verwacht.   

Bekabeld aangesloten? Echt bekabeld? Zonder gebruik te maken van draadloze verbindingsset? Verspreid door uw huis geplaatst? Op elke verdieping?

Yep

en dan iedere dag of om de 2 dagen krijg je 

“onjuist wachtwoord”

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u wel eens ingelogd op de Experia WiFi's?

--> http://192.168.2.150

Ziet u dan een mooi diagrammetje met al uw Experia WiFi's op een rij? Ongeveer zo:

Alleen dan bij u meer. Ze zouden er allemaal moeten staan.

Doe dat op het moment dat u weer de melding krijgt dat het wachtwoord verkeerd is. Met een pc of laptop die bekabeld is aangesloten. Ga dan naar dit scherm:

En stel handmatig de netwerknaam en wachtwword in. En opslaan.

 

 

Ga ik proberen

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Michel1968 , welkom op het KPN Forum! Is het nog gelukt met de stappen van @Nick83? Laat ons vooral weten of het heeft gewerkt!

Dit is al een paar keer gedaan

werkt het weer voor onbepaalde tijd

Reputatie 7
Badge +20

Hou ons vooral op de hoogte hoe het gaat @Michel1968 . Je hoort natuurlijk gewoon goed wifi te hebben! 

Tomas ik ben al zolang hier mee bezig dat ik er klaar mee ben. 

Badge +19

Hoe kan dat nou toch? Ik heb er gisteren een paar neer gezet en ze draaien als een zonnetje? vertel nou eens hoe en waar ze staan en hoe ze zijn aangesloten op de experiabox? welke experiabox heb je trouwens?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Michel1968 we hebben al een tijdje niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels werkend gekregen?

Ik heb het opgegeven 

weet niet meer wat het kan zijn alles geprobeerd maar het werkt niet. 
mag maar eens met mijn abonnementen naar een andere provider. 
slechter kan het niet worden denk ik zo

Reputatie 6
Badge +6

Je gedachtegang volg ik wel Michel alleen zal een overstap naar een andere provider niet meteen je Wi-Fi problemen oplossen :( De Wi-Fi van een andere provider werkt exact hetzelfde als onze Wi-Fi (het is een universele techniek). Daarbij; je omgeving gaat niet veranderen bij een overstap. En die bepaalt wel grotendeels hoe goed een Wi-Fi signaal in jouw omgeving gaat gedijen. 

Het is wel opvallend dat kpn via een forum meer doet om klanten te behouden dan via telefoon!

Reputatie 7
Badge +20

Mocht je het toch nog een kans willen geven dan weet je ons altijd nog te vinden!