Wifi traag, te ver weg terwijl ik naast de experiabox zit?

  • 20 January 2021
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Wifi is er traag,, dus KPN de lijn laten controleren, niets mis mee ook de experiabox werkt goed, echter als ik dan mbv de kpn de wifi wil verbeteren, krijg ik de melding, geen wifi ie ver van het modem af terwijl ik er naast zit, dit probleem doet zich vaker voor, heeft natuurlijk ook invloed op de tv ontvangst. Download snelheid is vaak niet meer dan 3mbs, terwijl als ik buiten loopt een snelheid meet van op naar de 180mbs. Ik denk dat het probleem opgelost kan worden door een 4g modem ( weet inmiddels het antwoord: niet in aanmerking alleen het buitengebied ) of overstappen naar glasvezel van Caiway (maar dat heeft hier nu niet bepaald een goede naam).

Ik ben al jaren kpn klant en ben tot opp heden altijd goed geholpen, dus ik vertrouw ook nu weer op een goede oplossing.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke snelheid heeft u op uw adres volgens deze site?

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Pimms en bedankt voor je berichtje. Excuses voor de late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. We zouden het natuurlijk ontzettend jammer vinden mocht je besluiten je heil elders te zoeken, dat vooropgesteld. Als eerder is aangegeven dat je niet in aanmerking komt voor sneller internet buitengebied, dan ben ik bang dat ik je hierin niet van een ander antwoord kan voorzien. Ik kijk wel graag eens met je mee om te kijken wat de precieze mogelijkheden zijn. Zou je daarom je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!