Beantwoord

wifi versterken, kpn server echter overbelast

  • 30 April 2020
  • 45 reacties
  • 862 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Heb hetzelfde probleem, probeer het al dagen maar zonder enig succes.

Ik word er ook allesbehalve vrolijk van, @Martinvl .  Ik lees dagelijks de voortgang van het ticket. Er wordt aan gewerkt en de storing is heel grillig.  Veel mensen kunnen er gewoon op. Anderen, zoals jij helaas niet. Zodra er een echte oplossing is bedacht, laat ik dat hier weten

Via Mijn KPN probeer ik de tool te gebruiken om mijn wifi te versterken. Echter ontvang ik steeds het bericht dat de KPN server overbelast is. Dit is al gedurende een maand.

Woensdag avond vertelde een dame van de 0800 servicelijn dat het maandag opgelost zou zijn.

Nou ècht niet. Een beetje bedrijf had dit allang voor elkaar gehad. Jullie willen alleen dat we direct de superwifi punten bestellen. Wordt aangeboden vóór de manager. Daar trap ik niet in, we betalen al voldoende. 

Wordt hier nog aan gewerkt? Bij mij is het nog steeds niet te gebruiken, elke keer krijg ik een melding dat de server overbelast is. Geprobeerd met mijn telefoon (android), telefoon van m'n vrouw, telefoon van de zaak (iphone) en elke keer dezelfde melding. Als er niet aan een oplossing gewerkt wordt hoor ik dat graag, dan ga ik namelijk een andere oplossing zoeken.

Er wordt zeker aan gewerkt. We hebben intern een hele lijst met updates. Blijkbaar is het allemaal heel complex en grillig. 

Ik kan alleen maar vertellen dat er dagelijks aan gesleuteld wordt. 

Wat voor problemen ervaar je, @DeweyS . Misschien kan ik je verder helpen.

Wordt hier nog aan gewerkt? Bij mij is het nog steeds niet te gebruiken, elke keer krijg ik een melding dat de server overbelast is. Geprobeerd met mijn telefoon (android), telefoon van m'n vrouw, telefoon van de zaak (iphone) en elke keer dezelfde melding. Als er niet aan een oplossing gewerkt wordt hoor ik dat graag, dan ga ik namelijk een andere oplossing zoeken.

Nou DeweyS, hier precies hetzelfde. Met meerdere soorten telefoons geprobeerd op verschillende tijden maar continu dezelfde melding, server overbelast, probeer het later nog eens. 

Ze willen alleen dat je bij hun die dure wifi versterkers aanschaft. We betalen voldoende en willen hier service en kwaliteit voor terug! 

Hoi @Klepko .  Ik kan je verzekeren dat het geen complot is. 

Wat voor problemen ervaar je momenteel? Als het via de wifi manager niet lukt, kan ik ook altijd nog helpen.

Misschien is het handig als je hier een eigen topic voor aanmaakt? Mention mij daar maar in en dan reageer ik zo snel mogelijk. 

Ik probeer al een week mijn verhuizing door te geven, zowel via de website als app, maar dan krijg ik ook de melding dat de server is overbelast.

Ik wilde graag mijn abonnement verlengen, maar in deze situatie wordt de nieuwe telefoon naar mijn oude adres gestuurd.

 

Erg vervelend, en zo onderhand wordt het maar eens tijd om ergens anders die verlenging te regelen. 

Reputatie 1
Badge

Ook ik krijg de melding server overbelast

@Erwin_ : De problemen die ik ervaar zijn extreem langzaam wifi op de bovenste 2 verdiepingen. Daarnaast valt de verbinding ook vaak weg.  De melding dat der server overbelast is, is nu eindelijk weg, echter krijg ik nu de foutmelding dat mijn (o6) telefoonnummer niet in mijnkPN opgeslagen is. Even gecheckt en dat is wel zo. Is dit een bekend probleem?

Reputatie 1
Badge

Als antwoord wordt ik weer naar deze site verwezen. Kan ik  er van uit gaan, dat er nog steeds geen oplossing is? Klopt dat?

@Erwin_ : De problemen die ik ervaar zijn extreem langzaam wifi op de bovenste 2 verdiepingen. Daarnaast valt de verbinding ook vaak weg.  De melding dat der server overbelast is, is nu eindelijk weg, echter krijg ik nu de foutmelding dat mijn (o6) telefoonnummer niet in mijnkPN opgeslagen is. Even gecheckt en dat is wel zo. Is dit een bekend probleem?

Nee. Dit hoor ik voor het eerst. Kun je nu niet verder? Heb je anders een screenshot?

@JvDuij : Kun jij een eigen topic aanmaken en daarin exact aangeven wat de problemen zijn. Mention mij maar even. Dan pak ik die zo snel mogelijk op.

@Erwin_

Via Mijn KPN probeer ik de tool te gebruiken om mijn wifi te versterken. Echter ontvang ik steeds het bericht dat de KPN server overbelast is. Dit is al gedurende twee maanden. Ook geprobeerd met andere smartphones maar deze geven hetzelfde aan.

Ik hoef geen screenshots bij te voegen want die heb ik al tientallen gezien bij andere topics en reacties.

Reputatie 1
Badge

Doe ik

Reputatie 1
Badge

Hallo Erwin, Ik weet niet hoe ik een nieuwe topic plaats.  Mijn telefoon doet heel lang over het laden als ik een bericht open. Dat is sinds een week.

@Erwin_: hier de screenshot, krijg de melding nog steeds

 

 

Reputatie 1
Badge

telefoonnummer inmiddels ingevuld op mijn kpn

Tijdelijke storing duurt dan denk ik 8 maanden al, af en aan geprobeerd en nog steeds server overbelast. Maar gelukkig werkt de website van Ziggo wel, net aangemeld als klant ;-)

Badge +19

Of dat nou een vooruitgang is....