Beantwoord

Wij krijgen de beloofde kortingen niet omdat we oude Telfort nummers hebben

  • 13 June 2022
  • 10 reacties
  • 131 keer bekeken

Wij hebben een nieuw tv en internet Hussel abonnement en zouden op onze 2 gsm abonnementen €2.50 per abonnement korting krijgen. Is ons aan de deur verteld door de verkoper , maar ook nog eens door de man bij KPN aan de helpdesk. Deze heeft gekeken naar onze abonnementen en toegezegd dat wij deze korting krijgen. Nu hebben wij de facturen gekregen en daar staan geen kortingen op. Nu net de servicedesk gebeld en deze dame in kwestie zegt nu gewoon dat wij deze korting niet krijgen omdat dit oude Telfort nummers zijn. Telfort is KPN tegenwoordig! Dat wist de andere man ook, maar na research heeft hij dit wel mondeling toegezegd. Ik wil wel graag deze korting krijgen, want deze is mij wel beloofd. KPN graag jullie reactie hierop.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 June 2022, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Guy4774,

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de mobiele nummers waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂

@Maja_  , ik heb alles ingevuld. Hoop dat je ons kunt helpen, het is ons 2 keer beloofd.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Guy4774!

Als ik de facturen bekijk, zie ik wél een kortingsregel staan, maar daar is geen bedrag aan gekoppeld:

 

 

Dit vind ik wel een beetje gek, ga ik even achteraan!

Reputatie 7
Badge +20

Ho @Guy4774,

Ik heb jouw situatie even voorgelegd aan een voormalig Telfort expert en die heeft het volgende aangegeven:

Telfort had geen korting op het mobiele abonnement bij CombiVoordeel. Voor Thuis kon gekozen worden tussen een zenderpakket of 5 korting. Niet bij mobiel. Bij de producten stond bij Telfort altijd een regel 'CombiVoordeel Mobiel' op de factuur, om aan te geven dat ze de verdubbeling van de data hadden

Het klopt dus dat de regel over het CombiVoordeel op je factuur staat, maar die staat daar dus niet om dat er sprake is van een korting.

Aangezien Telfort abonnementen al een poosje niet meer verkocht worden en er door verlengingen ook steeds minder mensen zijn die nog een Telfort abonnement hebben, begint de kennis over deze abonnementen blijkbaar een beetje te verwateren. Ik ben er van overtuigd dat de 2 collega's die je hebt gesproken, oprecht meenden dat je altijd korting op je mobiele abonnement krijgt als je ook een abonnement voor thuis neemt. En niet wisten dat dit bij Telfort abonnementen niet het geval is.

Ik had dit zelf ook niet helemaal helder, waarvoor mijn excuus!

Beste Maja,

 

Dat is dan heel vervelend. Dat was toch ook weer een reden om het Husselabonnement te nemen.

Maar helaas, weer eens verkeerde voorlichting.

 

Toch bedankt om dit zo uit te zoeken. Groetjes Guy.

Reputatie 7
Badge +20

Ja heel jammer dat dit verkeerd aan je door is gegeven 🙁

Ik had ook graag anders nieuws voor je gehad, maar kan het niet mooier maken dan het is. Ik hoop dat je verder wél helemaal tevreden bent met je Hussel abonnement!

Over het internet ben ik wel tevreden, alleen hoe het is aangesloten niet. Ik ben al sinds ze het hebben gemonteerd aan het bellen en mailen. Ze hebben gewoon horizontaal een gat naar buiten geboord. Aan de buitenkant ligt de kabel gewoon bloot en is de baksteen helemaal stuk uit de gevel. De afspraak was dat er naar de kruipruimte geboord zou worden en dan naar buiten toe. Dat ben ik dus nu al maanden aan het mailen maar zonder resultaat. De Poolse firma heeft

 wel 1 keer op een zaterdagmorgen om 8 uur, zonder overleg, onze voortuinstenen iets omhoog gelegd maar dat lost het niet op. Iemand die kwaad wil doen, kan de kabel in onze voortuin gewoon doorknippen. Ze hebben in het gat aan de buitenkant een groene prop klei geduwd en dat was het. Het is schandalig aangelegd door KPN. Want dit waren de jongens van Kpn zelf die het binnen in de woning hebben aangesloten en niet die Poolse firma die het buitengrondwerk gedaan hebben. Telkens wordt er door Kpn gezegd dat een andere firma contact met ons opneemt hierover, maar het probleem hebben ze zelf veroorzaakt. helaas gebeurd ook hier weer niets mee. Groetjes Guy.

Reputatie 7
Badge +8

@Guy4774 Voor dat soort klachten moet je bij KPNNETWERK zijn die regelen de aanleg namelijk.
KPN zelf kan hier weinig in betekenen helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Oei, ik snap dat je hier niet helemaal tevreden over bent  @Guy4774 😑

Wat @Roos79 aangeeft klopt wel, KPN de internet provider heeft helemaal niets van doen met de aanleg van het glasvezelnetwerk. Dit wordt volledig uitgevoerd door KPN Netwerk, ondanks de KPN in de naam wel een volledig gescheiden tak van het bedrijf.

Je kunt op hun website een schademelding doorgeven. Daarna wordt dit vast goed opgelost!

Reputatie 7
Badge +20

Is het gelukt om een schademelding aan te maken @Guy4774 en zit daar nu een beetje schot in de zaak?